Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Asubtela / Lesine / Yasmin / Midiana/ Vibin (21+7)

Poprzedni temat «» Następny temat
Asubtela / Lesine / Yasmin / Midiana/ Vibin (21+7)
Autor Wiadomość
zuz 

Wysłany: Pon 13 Maj, 2013 07:33 

ok nie ma co gdybac. Co ma byc to bedzie. Zakladam opcje optymistyczna:) I zaczynam moja przygode z Vibin

ancia899 

Wysłany: Pią 28 Cze, 2013 19:03 

Dzisiaj ginekolog zmieniła mi tabletki z Bonadea (wcześniej Jeanine) na Vibin. Nie znam się kompletnie na składach tabletek, substancjach i czym one się różną :( Mogłybyście mi coś powiedzieć na ten temat? Wiem, że każdy reaguje inaczej, ale jak bym wiedziała chociaż trochę czego mogę się spodziewać przy takiej zmianie byłabym spokojniejsza :(

Justyce 

Wysłany: Pią 28 Cze, 2013 19:47 

ancia899, to i to jest IV generacja, etinylestradiolu mają tyle samo, więc możesz zmienić po 7-dniowej przerwie..
No nie wiem, co więcej powiedzieć, to jest kwestia indywidualna, a dlaczego pigułki zostały zmienione?

-----------------------------------------

ancia899 

Wysłany: Pią 28 Cze, 2013 20:03 

Zmiana dlatego, że przy ostatnich tabletkach w pierwszym tygodniu nowego opakowania miałam takie bóle czy skurcze podobne do tych na początku krwawienia mimo, że już się skończyło. Badania i wyniki mam w porządku dlatego gin zaproponowała zmianę.

Justyce 

Wysłany: Pią 28 Cze, 2013 20:16 

Aha, no to oby tym razem wszystko było w porządku. :)

ancia899 

Wysłany: Pią 28 Cze, 2013 20:21 

No mam taką nadzieję. A czy Vibin można określić jako słabsze/mocniejsze od tych, które brałam wcześniej? (Jeanine, Bonadea)

Justyce 

Wysłany: Pią 28 Cze, 2013 20:24