Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Asubtela / Lesine / Yasmin / Midiana/ Vibin (21+7)

Poprzedni temat «» Następny temat
Asubtela / Lesine / Yasmin / Midiana/ Vibin (21+7)
Autor Wiadomość
zuz 

Dołączyła: 07 Maj 2013
Posty: 5
Wysłany: Pon 13 Maj, 2013 07:33 


ok nie ma co gdybac. Co ma byc to bedzie. Zakladam opcje optymistyczna:) I zaczynam moja przygode z Vibin
 
 
ancia899 

Wiek: 28
Dołączyła: 30 Sty 2010
Posty: 92
Skąd: Północ
Wysłany: Pią 28 Cze, 2013 19:03 


Dzisiaj ginekolog zmieniła mi tabletki z Bonadea (wcześniej Jeanine) na Vibin. Nie znam się kompletnie na składach tabletek, substancjach i czym one się różną :( Mogłybyście mi coś powiedzieć na ten temat? Wiem, że każdy reaguje inaczej, ale jak bym wiedziała chociaż trochę czego mogę się spodziewać przy takiej zmianie byłabym spokojniejsza :(
_________________
Cierpienie... Kiedy cierpisz tak na prawdę walczysz o szczęście...
 
 
Justyce 


Wiek: 34
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1584
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Pią 28 Cze, 2013 19:47 


ancia899, to i to jest IV generacja, etinylestradiolu mają tyle samo, więc możesz zmienić po 7-dniowej przerwie..
No nie wiem, co więcej powiedzieć, to jest kwestia indywidualna, a dlaczego pigułki zostały zmienione?
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
ancia899 

Wiek: 28
Dołączyła: 30 Sty 2010
Posty: 92
Skąd: Północ
Wysłany: Pią 28 Cze, 2013 20:03 


Zmiana dlatego, że przy ostatnich tabletkach w pierwszym tygodniu nowego opakowania miałam takie bóle czy skurcze podobne do tych na początku krwawienia mimo, że już się skończyło. Badania i wyniki mam w porządku dlatego gin zaproponowała zmianę.
_________________
Cierpienie... Kiedy cierpisz tak na prawdę walczysz o szczęście...
 
 
Justyce 


Wiek: 34
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1584
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Pią 28 Cze, 2013 20:16 


Aha, no to oby tym razem wszystko było w porządku. :)
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
ancia899 

Wiek: 28
Dołączyła: 30 Sty 2010
Posty: 92
Skąd: Północ
Wysłany: Pią 28 Cze, 2013 20:21 


No mam taką nadzieję. A czy Vibin można określić jako słabsze/mocniejsze od tych, które brałam wcześniej? (Jeanine, Bonadea)
_________________
Cierpienie... Kiedy cierpisz tak na prawdę walczysz o szczęście...
 
 
Justyce 


Wiek: 34
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1584
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Pią 28 Cze, 2013 20:24 


ancia899, nie, etinylestradiolu jest tyle samo, a to jedyne, co można porównać.
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
zuz 

Dołączyła: 07 Maj 2013
Posty: 5
Wysłany: Sob 06 Lip, 2013 15:58 


Hej dziewczyny Vibinowiczki. Znalazłam dla nas w zeszłym tygodniu super aplikacje na telefon przypominająca o tabletce. Oprócz alarmu informuje, która to tabletka i kiedy czas zacząć nowe opakowanie :D Jest też ulotka i najczęstsze pytania oraz wątpliwości dotyczące antykoncepcji. Jest też lusterko itd. Super kobieca aplikacja. Nazywa się Różowe Lusterko:)
 
 
apcik 

Dołączyła: 27 Lip 2013
Posty: 2
Wysłany: Sob 27 Lip, 2013 09:35 


Hej dziewczyny. od 8 msc biorę Lesine, czuje się na nich świetnie, żadnych skutków ubocznych, okres co do godziny o tej samej porze.
byłam teraz u lekarza po receptę, zapisał mi znowu lesine, ale w aptece tabsów brakło i farmaceutka poleciła mi zamiennik w postaci Asubteli, nie powiem czas mnie gonił więc tabsy wzięłam... i teraz nie wiem co? stosować je tak jakby było to kolejne opakowanie lesine czyli po tygodniowej przerwie zaczyna opakowanie czy tak jakbym przyjmowała nowy lek?
poza tym cały czas mam dylemat czy dobrze zrobiłam zmieniając tabsy... niby skład ten sam..
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1921
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob 27 Lip, 2013 09:48 


apcik, w tytule tematu masz nawet, ze to ten sam skład. Bierz tak samo jak Lesine.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
pinup_girl 

Dołączyła: 12 Cze 2013
Posty: 32
Wysłany: Nie 05 Paź, 2014 09:23 


Hej dziewczyny. Chciałam się Was zapytać jak to jest z stężeniem hormonów w środku. Biorę YASMIN. Po 4 dniach przerwy przyjęłam tabletkę o 3 godziny później niż zwykle (złośliwy budzik) i czy następnego dnia mogę już przyjąć tabletkę normalnie, czyli znów 3 godziny wcześniej niż poprzednia? Czy lepiej zrobić to stopniowo? Wiem że rezerwy mamy 12 godzin ale że to pierwsza tabletka po przerwie to nie wiem jak to wygląda z cofnięciem czasu. Dzięki serdeczne za odpowiedź :)
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1921
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie 05 Paź, 2014 09:35 


bierz o której Ci pasuje, byle nie przekroczyć 12h.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
pinup_girl 

Dołączyła: 12 Cze 2013
Posty: 32
Wysłany: Nie 05 Paź, 2014 11:44 


Dzięki serdeczne :D
 
 
Adorable 

Dołączyła: 15 Lut 2013
Posty: 54
Wysłany: Sob 14 Lut, 2015 15:04 


Hej ;) Od dwóch lat biorę Yasmin. Przez ostatni rok brałam tańszą Sidretellę 30, wszystko było ok. Obecnie jestem w trakcie drugiego opakowania Asubteli (w aptece nie mieli w.w. i musiałam kupić te tabletki) i mam jakieś dziwne plamienia. Do tej pory były naprawdę lekkie i pojawiły się tylko po aplikacji Pimafucinu. Leczenie tym lekiem zakończyłam jakoś tydzień temu, więc potem było ok. Ale dzisiaj już dwukrotnie pojawiła się ciągnąca się, brązowa (jak herbata) wydzielina- coś a'la brązowe białko kurze. Nie panikuję, bo pewnie to nic takiego ;) , ale zastanawiam się z czym to wiązać? Jestem kilka dni po zakończeniu krwawienia. Będę wdzięczna za odp. ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11