Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Atywia, Jeanine

Poprzedni temat «» Następny temat
Atywia, Jeanine
Autor Wiadomość
Justyce 


Wiek: 34
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1584
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Nie 01 Lip, 2012 10:28 


sabrina, ja tam bym się niczym nie przejmowała.
Zwykle przy pigułkach krwawienia z odstawienia są skąpe i z roku na rok coraz mniejsze.
A kiedyś słyszałam od ginekologa, że Jeanine ma właśnie takie działanie, że jeszcze bardziej ogranicza krwawienie. Ja np. na Qlairze (ten sam progestagen) pierwsze dwa krwawienia miałam takie w miarę, ale potem z opakowania na opakowanie coraz bardziej skąpe, aż ostatnio to były właściwie dwa dni obfitszego plamienia i potem dwa dni skąpego, właściwie to nawet brudzenie a nie plamienie. Nawet podpasek nie potrzebowałam, wystarczyły zwykłe wkładki.
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
sabrina 


Dołączyła: 16 Paź 2011
Posty: 8
Wysłany: Sro 04 Lip, 2012 09:19 


właśnie tez mi wystarczały zwykłe wkładki.
Dziękuję za słowa otuchy i utwierdzenie ,że wszystko wporządku, ale długo było wszystko tak samo, że ten 1 odmienny cykl trochę mnie wsytraszył.

Czyli można przyjąc, że teraz może juz tak być i będzie to całkiem normalne?
 
 
Justyce 


Wiek: 34
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1584
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Sro 04 Lip, 2012 17:35 


Tak, nie masz się czym przejmować :)
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
sabrina 


Dołączyła: 16 Paź 2011
Posty: 8
Wysłany: Pią 27 Lip, 2012 15:29 


kurcze, głupio mi trochę ale nie wiem co jest grane...kolejny cykl i teraz po prostu ze mnie leci....:(
 
 
pchła1611 

Dołączyła: 19 Wrz 2012
Posty: 2
Wysłany: Sro 19 Wrz, 2012 21:42 


Drogie Panie!

Na początek podzielę się moimi doświadczeniami.
Pigułki dostałam z polecenia dermatologa, bo leczę skórę już ponad 8 lat. Oczywiście przypisała mi je ginekolog. Zdaje się, że dosyć standardowo - Diane 35. Skutki uboczne: lekko przybrałam na wadze, miałam uczucie bardzo ciężkich nóg i powiększył mi się biust. Skóra znacząco się poprawiła, ale nie na tyle żeby skończyć z hormonami.
Po pół roku inna ginekolog stwierdziła, że czas już zmienić, bo z jakiegośtam względu Diane nie można przyjmować długo. Zapisała mi Atywię. Biorę zdaje się już 8 opakowanie. Wszystko wróciło do normy (w stosunku do Diane) i w ogóle nie czuję, że je biorę (tylko ten wieczorny alarm przyprawia mnie czasem o palpitacje). Skóra ma się dobrze (pomijając to, że czasem czytając książkę zapominam pilnować rąk i wtedy ma się gorzej).

Do niedawna tabletki służyły mi jedynie do leczenia skóry, ale sprawy uległy zmianie. Panikuję, ale chyba potrzebuję żeby ktoś mi o tym powiedział. W dniu przyjęcia ostatniej pigułki z blistra współżyłam pierwszy raz. Ze względów natury kosmetycznej (pierwszy raz - wiadomo) partner użył też prezerwatywy. Potem o normalnej godzinie zażyłam tabletkę. Nigdy nie zdarzyło mi się pominąć dawki - jestem sumienna w tej materii. Następnego dnia zaczęłam od razu kolejne opakowanie, bo zależało mi na tym aby nie mieć krwawienia z odstawienia ze względu na to, że byliśmy na górskim wyjeździe, a tam wiadomo warunki sanitarne bywają na szlaku surowe (trochę to głupie biorąc pod uwagę, że i tak przez 3 dni dokuczały mi konsekwencje pierwszego stosunku :/) i jestem właśnie w trakcie tego opakowania. Potrzebuję żeby ktoś, kto zna tę materię w praktyce (teorię to ja znam), kazał puknąć mi się w czoło i powiedział, że nie mam się czego obawiać po tym pierwszym razie.

Przepraszam za długość posta. Liczę na Waszą wyrozumiałość i chęć ukojenia mojej rozedrganej duszy. ;)
 
 
Botica 


Wiek: 32
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 1254
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Sro 19 Wrz, 2012 21:58 


pchła1611, Ciesz sie nowym zyciem seksualnym i nie mysl o pierdolkach. Jestes calkowicie bezpieczna.
 
 
Szczęściara 

Wiek: 26
Dołączyła: 15 Kwi 2008
Posty: 900
Skąd: Zabrze
Wysłany: Sro 19 Wrz, 2012 21:58 


Tabletki działają, nie masz się czym martwić ;-)
 
 
pchła1611 

Dołączyła: 19 Wrz 2012
Posty: 2
Wysłany: Sro 19 Wrz, 2012 22:08 


Dziękuję Wam. Wiecie, trudne początki czegoś nowego i człowiek głupieje. ;)
 
 
kalakala 

Dołączyła: 11 Kwi 2013
Posty: 5
Wysłany: Czw 11 Lip, 2013 23:10 


Hej dziewczyny :)
Chciałabym zapytać się Was o lek Dorin. Skład taki sam jak Jeanine, polski odpowiednik, jednak internet milczy na ich temat, znikoma ilość wrażeń czy opinii. Zastanawiam się, co jest tego powodem, a niebawem zacznę je brać :)
 
 
Justyce 


Wiek: 34
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1584
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Pią 12 Lip, 2013 09:10 


kalakala, jeśli ten odpowiednik pojawił się stosunkowo niedawno, to nie masz się czemu dziwić.
Jeanine to zresztą pigułki chyba mniej popularne, o czym świadczy długość tego wątku ;) co nie znaczy, że gorsze itd., koncerny farmaceutyczne po prostu promują inne preparaty, co się odzwierciedla w ilości wypisywanych recept.
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
Adorable 

Dołączyła: 15 Lut 2013
Posty: 54
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013 20:53 


Mam "mały" problem i podejrzewam, że jego przyczyną jest Jeanine, chodzi o huśtawki nastroju. Leczę się na PCOS, do tej pory przeszłam od Yasminelle (bardzo obfite i bolesne jak zawsze miesiączki), przez Yasmin (za słabe działanie anty-androgennego drospironenu), a obecnie jestem w II tygodniu II op. Jeanine i to co się dzieje to jakiś koszmar. Zaczęło się w III tyg. I op., ale myślałam, że to normalne przed krwawieniem. Niemniej jednak teraz już sobie nie radzę z własnym zachowaniem. Wszystko mnie złości, irytuje, w środku mnie dosłownie roznosi. Nie mam totalnie nastroju, wręcz prawie codziennie dołki łapię. Z byle powodu lecą mi łzy, banalna przyczyna wywołuje u mnie złość. Czuję się okropnie, nigdy wcześniej taka nie byłam, a teraz głupoty wyprowadzają mnie z równowagi. Sama z sobą źle się czuję. Jedynym plusem Jeanine jest zmniejszenie o połowę bólu mies. Czy rzeczywiście zmiana pigułek (zawierających jakby nie było tę samą ilość estrogenów) mogła to spowodować? Czy po każdej zmianie tabl. następuje 3- miesięczny okres przystosowawczy czy to tylko na początku brania tabl.? Mam dość tych hormonów :(
 
 
Zielona 


Wiek: 29
Dołączyła: 24 Kwi 2007
Posty: 1294
Skąd: Olesno/Kraków
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013 20:59 


Każda zmiana może to spowodować i po każdej zmianie następuje taki 3-miesięczny okres, choć nie zawsze się odczuwa zmianę. Jak jest bardzo źle to do lekarza po coś innego. Co prawda każda z nas inaczej reaguje na hormony, ale nie myślałaś o zmianie formy ich podania? tj. ja np. lepiej znosiłam te przezskórne czy z krążka niż z tabletek i wydaje mi się, że to kwestia nie składu a podania - też mam PCOS i takie anty dawały mi komfort związany z regularnymi krwawieniami itp. ale nie wpływały jakoś bardzo na humory, nie tyłam jak na tabletkach itp. Aczkolwiek zastrzegam, że to tylko taka moja teoria i co działało na mój organizm może absolutnie inaczej działać u kogoś innego bo każdy jest inny ;-)
_________________
"Kobieta musi mówić żeby wiedziała co myśli."
 
 
Adorable 

Dołączyła: 15 Lut 2013
Posty: 54
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013 21:36 


Dziękuję za odp. Akurat za tydzień mam wizytę u gin., więc z nią porozmawiam na temat tabletek oczywiście. Sytuacja jest troszkę skomplikowana, bo od następnego op. anty. zaczynam też leczenie Androcurem. No i kolejna zmiana tabletek + dołączenie Androcuru to chyba nie jest zbyt dobry pomysł. Poza tym mam podejrzenie endometriozy, więc Jeanine ze swym dienogestem (który jest wykorzystywany w leczeniu endo.) jest zalecana. Szczerze powiedziawszy nigdy nie myślałam o hormonach w zastrzykach... Jak często trzeba robić te zastrzyki i czy wykonuje je jakaś pielęgniarka czy samej sobie się robi? Jaki jest koszt?
 
 
Zielona 


Wiek: 29
Dołączyła: 24 Kwi 2007
Posty: 1294
Skąd: Olesno/Kraków
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013 21:39 


Adorable tu nie pomogę, miałam na myśli plastry jako przeskórne ;-)
_________________
"Kobieta musi mówić żeby wiedziała co myśli."
 
 
Adorable 

Dołączyła: 15 Lut 2013
Posty: 54
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013 21:53 


Aa, źle doczytałam :wink: No cóż, zobaczę co gin. powie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 10