Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Bóle i nabrzmiałe piersi.

Poprzedni temat «» Następny temat
Bóle i nabrzmiałe piersi.
Autor Wiadomość
Holandia
[Usunięty]

Wysłany: Nie 26 Sty, 2014 20:24 


Czyli jeśli uprawiałam sex prawie tydzień przed antybiotykami to wszystko jest ok i moje dolegliwości to raczej nie ciąża a jakieś zawirowania hormonalne?
 
 
greta 


Dołączyła: 22 Kwi 2009
Posty: 196
Wysłany: Nie 26 Sty, 2014 22:07 


No, jeśli w takcie kuracji antybiotykiem i tydzień po nie mialaś stosunków, a przed nic nie zamieszałaś w przyjmowaniu tabketek, to nie widzę możliwości ciąży.
 
 
Holandia
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Sty, 2014 16:08 


W takie kuracji ani po stosunków Nie było. Kochała się około tygodnia przed antybiotykami i raczej w tabletkach nie namieszalam (mogło się zdarzyć że przesunęła się godzina przyjęci jednej lub dwóch o godzinę lub dwie do przodu, ale nic Nie ominęłam). Na dzień dzisiejszy plecy, podbrzusze i jajniki bolą. Piersi powiększone, skutki dziwnie spędzą. Mdłości od samego rana do południa.
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1921
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon 27 Sty, 2014 17:58 


Holandia, ciąży się w taki układzie nie obawiaj.
A objawy moga być spowodowane zamieszaniem antybiotykowym i zapewne tak jest.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
Holandia
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Sty, 2014 20:08 


Dziękuję.
 
 
oluchna19 

Wiek: 27
Dołączyła: 11 Sie 2009
Posty: 124
Wysłany: Wto 05 Sie, 2014 22:01 


Hej, a czy miałyście kiedyś tak, że zaczęły was boleć sutki przy naduszaniu albo jak np. biegłyscie i czułyscie je w staniku, jak lekko pobolewają? Ja tak mam od 2 dni i jest to dla mnie dziwne. Może to być spowodowane tym, że w niedzielę kończę opakowanie i może coś z hormonami?

A tak btw. ostatnio jadłam orzeszki z papryką i były lekko ostre, w międzyczasie musialam wziąć tabletkę, poszlam, zjadlam i dalej jadlam te orzeszki. Koleżanka co ze mną siedziała powiedziała, że przez to mogę mieć osłabione działanie tabletek, ale wydaje mi się to trochę niedorzeczne. Mysliscie ze wszystko ok?
 
 
Mimu 

Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 239
Wysłany: Sro 06 Sie, 2014 14:57 


oluchna19, troche nie wierze, ze piszesz to na serio :P
ja, jak naduszam sutek to tez mnie boli. i jak podskakuje biust jak biegne, to tez.
batomiast na te orzeszki,to juz zupelnie nie wiem,co powiedziec.
 
 
oluchna19 

Wiek: 27
Dołączyła: 11 Sie 2009
Posty: 124
Wysłany: Sro 06 Sie, 2014 23:31 


Piszę na serio, zaczęłam jeść orzeszki i koleżanka do mnie, że przestaną mi dzialać tabletki, zrobiłam oczy i wróciłam do konsumpcji :D A tymi sutkami to trochę się martwię bo nigdy mnie nie bolało, ale widocznie mają 'gorsze dni' :P
 
 
Justyce 


Wiek: 34
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1584
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Pią 08 Sie, 2014 21:02 


oluchna19 napisał/a:
wydaje mi się to trochę niedorzeczne

Bo to się nie wydaje, ale jest niedorzeczne. Serio, w ulotce prawdę piszą i raczej nic tam nie jest przemilczane...
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 12