Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

brak okresu

Poprzedni temat «» Następny temat
brak okresu
Autor Wiadomość
nikoria 

Dołączyła: 06 Lut 2015
Posty: 9
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: Pią 06 Lut, 2015 12:38 


mnie spóxnia się już prawie 3 dzień i nie wiem co to oznacza ;// czytalam tu http://www.biomedical.pl/...aczki-2593.html i w sumie ostatnio sie stresowalam pzreze zmiane pracy i tak dalej wiec moze to o to chodzi bo jezeli chodzi o antykoncepcje to stosuje stosunek przerywany i czasem prezerwatywy wiec nie wiem co moze byc tego przyczyna :// parnter we mnie nigdy nie doszedl ani chyba nie bylo blisko bynajmniej nie mowil nic to moze jednak ten stres :// sama nie wiem co myslec
 
 
EVI 


Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 576
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 06 Lut, 2015 12:40 


nikoria, to żart, prawda? stosunek przerywany metodą antykoncepcji?
_________________
"Wiem, że nic nie wiem, a jak nie wiem to nie mówię, że wiem"
 
 
emileczka 


Wiek: 29
Dołączyła: 11 Sie 2008
Posty: 334
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 06 Lut, 2015 16:03 


może by tak test ciążowy,skoro się nie zabezpieczacie?
_________________

 
 
Mimu 

Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 239
Wysłany: Pią 06 Lut, 2015 16:57 


Nikoria, przyczyna moze byc to, ze jestes w ciazy :P stosunek przerywany nie zabezpiecza przed ciaza. I wrzodow zoladka mozna sie nabawic. 3 dni spoznieni mieszcza sie w granicach normy.
 
 
Tinwe 

Dołączyła: 12 Paź 2016
Posty: 1
Wysłany: Sro 12 Paź, 2016 14:15 


Cześć Dziewczyny!
nie jestem początkująca w braniu tabletek anty, nie mniej zawsze dopadają wątpliwości.
Mój problem zaczął się od zmiany Mercilonu na Jeanine. Miał mi pomóc z problemami skórnymi i może trochę pomógł. Po pierwszym opakowaniu nie dostałam krwawienia, test ciążowy wyszedł negatywny, a internet mnie trochę uspokoił, że się tak zdarza w przypadku tych tabsów. Wzięłam normalnie następne opakowanie po 7 dniowej przerwie. I następne bez przerwy, bo jechaliśmy na urlop. Teraz jest 6 dzień po skończonym opakowaniu i poza bólem brzucha zwiastującym okres i drobnej czerwonej plamie nie ma nic. Tabletki raczej brałam punktualnie i bez pominięcia, w ciąży nie jestem.
Jak myślicie co teraz? Czekać? Próbować domowymi sposobami motywować macice, czy jednak udać się do gin? Dodam, że chciałam odstawić tabsy na chwilę.
Co myślicie, czy któraś była w podobnej sytuacji?
 
 
Botica 


Wiek: 31
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 1254
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Sro 12 Paź, 2016 14:26 


Tinwe, Ja bylam i wiele innych dziewczyn takze. To sie ogolnie rzecz biorac zdarza dosyc czesto i o ile nie jest powodem do niepokoju jest po porstu starsznie wkurzajace. Dla mnie to jest powod do zmiany pigulek.

Zrob na wszelk iwypadek test, nawet jesli jestes pewna wyniku, bo lekarz na pewno cie o to zapyta i udaj sie do lekarza. Jednak nawet jesli chcesz zmienic pigulki to mimo wszytsko zacznij kolejne opakowanie Jeanine. Mozesz w kazdej chwili zaczac brac nowe pigulki bez robienia przerwy miedzy Jeanine ale jesli zupelnie odstawisz pigulki i zaczniesz znow po kilku tygodniach mozesz miec problemy z regulacja cyklu.

Ja bym te 'czerwona plame' uznala za krwawienie - widac tyle twoj organizm byl w stanie wyprodukowac.
 
 
Justyce 


Wiek: 34
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1584
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Sob 15 Paź, 2016 13:54 


Kiedyś mój gin coś mi mówił o progesteronie, który jest w Jeanine, że on chyba dość znacząco ogranicza krwawienia z odstawienia. Ja biorę Qlairę, z tym samym progesteronem, ale o innym składzie i sposobie działania, zdarzają mi się sytuacje, że w przerwie nie ma nic. Czy to powód do zmiany? Ja tam się cieszę :wink:
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
Czarownica 


Wiek: 30
Dołączyła: 02 Mar 2009
Posty: 492
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 16 Paź, 2016 20:52 


Ja biorę Jeanine i praktycznie nie mam krwawien z odstawienia. I w sumie tez sie ciesze, ze praktycznie ich nie mam.
 
 
Anne 


Dołączyła: 19 Wrz 2008
Posty: 85
Skąd: Piekło
Wysłany: Nie 16 Paź, 2016 22:49 


Justyce napisał/a:
Ja biorę Qlairę, z tym samym progesteronem, ale o innym składzie i sposobie działania, zdarzają mi się sytuacje, że w przerwie nie ma nic. Czy to powód do zmiany? Ja tam się cieszę :wink:


Mam tak samo :wink: W sumie najmniej bolesne przerwy odkąd pamiętam, a to że czasem bez krwawienia to dla mnie plus.
_________________
Kobieta nikczemna, wiarołomna, podła, by zwodzić zrodzona tworem jest szatana...
 
 
Justyce 


Wiek: 34
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1584
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Wto 18 Paź, 2016 08:04 


W międzyczasie doczytałam, że dienogest ma właśnie takie działanie (ograniczające krwawienia), więc chyba można spać spokojnie :)
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11