Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

CIĄŻA czy jest możliwa w tym wypadku.. cz.3

Poprzedni temat «» Następny temat
CIĄŻA czy jest możliwa w tym wypadku.. cz.3
Autor Wiadomość
LenkaJ 

Dołączyła: 28 Sty 2014
Posty: 19
Wysłany: Czw 20 Mar, 2014 23:16 


Dziewczyny poradźcie mi raz jeszcze. W 7 dni po tym pettingu dostałam silnych bóli podbrzusza. Nie wyrabiałam z bólu i wzięłam 8 apapów, 2 naproxeny i proszki urosept, bo wyglądało to na ból pęcherza. Rano pojechałam do szpitala. W ciągu dwóch dni miałam 2 usg dopochwowe, 2 zwykłe i 2 badania ginekologiczne. Wyszłam we wtorek. Dzisiaj podbrzusze boli strasznie, leciutko plamię. Mam jeszcze 3 tabl. Do wybrania. Nadal sobie wkręcam że to implantacja z powodu tego bólu jak na okres. I plamienia. Dzisiaj też w 11 dni po beta negatywna. Czy te bóle i plamienia mogą być po badaniach, czy to może reakcja na te tabletki z poniedziałku. Zastanawiam się czy wybrać opakowanie do końca. Zostały 3 tabletki
Co myślicie. . Zdążyłam rano wyjechać z miasta i nie mam kontaktu z lekarzem.
 
 
SFR
[Usunięty]

Wysłany: Pią 21 Mar, 2014 01:21 


LenkaJ napisał/a:
wzięłam 8 apapów, 2 naproxeny i proszki urosept

Moim zdaniem za dużo tego wzięłaś. Bóle miałaś już wcześniej. Poza tym co Ci powiedzieli w szpitalu po tych wszystkich badaniach? Coś musieli powiedzieć na temat ewentualnej ciąży?
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1989
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią 21 Mar, 2014 06:32 


LenkaJ napisał/a:
Rano pojechałam do szpitala. W ciągu dwóch dni miałam 2 usg dopochwowe, 2 zwykłe i 2 badania ginekologiczne.


I co Ci powiedzieli?
czemu szukasz odpowiedzi w internecie, skoro miałas tylu lekarzy wokół?
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
LenkaJ 

Dołączyła: 28 Sty 2014
Posty: 19
Wysłany: Pią 21 Mar, 2014 07:48 


Ginekologicznie zdrowa, wszystko prawidłowej wielkości i budowy, beta negatywna, endometrium 7 mm,
Jedna z lekarek stwierdziła, że plamienia chyba od tabletek, bóle w sumie nie wiadomo skąd, a ciąży póki test nie wykazuje nie ma.
I tyle. Dzisiaj boli nadal chociaż mam wrażenie że plamienie ustaje.
Boję się tej implantacji z powodu tych plamień i bóli.
Dziewczynie brata beta wyszła w 7 dni po. A znajoma farmaceutka mówiła,że po 11 coś by już wychwyciło.
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1989
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią 21 Mar, 2014 09:23 


Lenka. Nikt Ci tutaj juz nic więcej nie powie.

Chcesz to rób testy ciążowe 3 razy w tygodniu, bo nic co napisałyśmy do tej pory Ci nie pomogło i nie uspokoiło.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
Justyce 


Wiek: 34
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1584
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Sob 22 Mar, 2014 09:21 


Plamienia mogą być spowodowane tym, że pigułki są za słabe i mogą nie mieć nic wspólnego z bólami.
W sumie to dziwne, że 2 x robili Ci usg dopochwowe i stwierdzono tylko "ginekologicznie" zdrowa. Usg dopochwowym można zbadać takie rejony brzucha, których nie zbada się klasycznym usg.. idź do lekarza, męcz ich, ten ból nie musi być w ogóle wywołany jakimikolwiek ginekologicznymi przyczynami przecież. Nie daj się zbyć, jeśli chcesz, jedź na ostry dyżur, ale nie ginekologiczny, tylko jakiś typu chorób wewnętrznych.
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
LenkaJ 

Dołączyła: 28 Sty 2014
Posty: 19
Wysłany: Sob 22 Mar, 2014 20:45 


Przebadali mi nerki, pęcherz, wątrobę. Miałam badania krwi i moczu. W rozpoznaniu napisali bóle brzucha, ale wszystko zdrowe i prawidłowe.
Od wczoraj nic mnie nie bili, więc w sumie sama nie wiem, co to było.

Plamię nadal, bardzo słabo, taki śluz z domieszką krwi.
Boję się bardzo, że tabletki jednak nie zadziałały. W środę mam dostać krwawienie z odstawienia i już się boję co będzie jak go nie będzie.

Pozostaje spokojnie czekać.

W sumie nie wiem, czy to już objawy, czy ja sobie wmawiam, czy faktycznie te tabletki nie są dla mnie.
Lekko bolą mnie piersi, nabieram wody i puchnę. Tak jak na normalny okres, tylko że ja mam jeszcze jedną tabletkę do wzięcia.
 
 
andrzejek 

Dołączyła: 08 Lut 2014
Posty: 24
Wysłany: Nie 30 Mar, 2014 22:14 


Witam , uprawiałam dzisiaj seks z partnerem, dzis jest tez 7 dzień przerwy. W ciagu tych 7 dni mialam biegunke i zazyłam ketonal , przez 21 dni tabletki brałam regularnie.Jutro o 18 zaczynam nowe opakowanie , czy istnieje jakies ryzyko ciązy ? Dodam ze partner skończył we mnie.
 
 
magribi 

Dołączyła: 10 Lip 2007
Posty: 545
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie 30 Mar, 2014 22:19 


Biegunka obniża skuteczność doustnej antykoncepcji, ponieważ istnieje ryzyko wydalenia tabletki zanim się wchłonie. Biegunka podczas przerwy nie wpływa na skuteczność antykoncepcji.
 
 
andrzejek 

Dołączyła: 08 Lut 2014
Posty: 24
Wysłany: Nie 30 Mar, 2014 22:51 


Czyli nie ma zadnego ryzyka ? A 18 to dosyc pozna godzina , organizm nie potraktuje tego jako przedłuzenia przerwy ?
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1989
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie 30 Mar, 2014 23:11 


andrzejek, a o jakiej porze zawsze brałaś? nie możesz przekroczyć +12h.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
andrzejek 

Dołączyła: 08 Lut 2014
Posty: 24
Wysłany: Nie 30 Mar, 2014 23:20 


Zawsze o 18 , tylko własnie martwie się tym , że był to 7 dzień przerwy
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1989
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie 30 Mar, 2014 23:32 


Nie rozumiem czym sie martwisz. Przyjmij pigułkę 8 dnia przerwy, czyli jesli ostatnia brałaś w niedziele, pierwsza bierzesz w poniedziałek o stałej porze. Leki i biegunka z przerwy nie mają na nic wpływu. Nie wolno Ci tylko przedłużyć przerwy.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
andrzejek 

Dołączyła: 08 Lut 2014
Posty: 24
Wysłany: Pon 31 Mar, 2014 16:24 


Martwie sie tym , że podczas 7 dniowej przerwy organizm korzysta z tych hormonow nie dostarczanych z tabletkami tylko tych w organizmie a 7 dzień przerwy to juz prawie końcówka i oto mi chodzi
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1989
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon 31 Mar, 2014 16:30 


andrzejek, przerwa ma mieć 7 dni i tak jest dobrze i bezpiecznie. Nie rozumiem nadal co miałby być nie tak. Jeśli wzięłaś/weźmiesz pigułkę zgodnie z planem, to wszystko jest ok.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10