Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

CIĄŻA czy jest możliwa w tym wypadku.. cz.3

Poprzedni temat «» Następny temat
CIĄŻA czy jest możliwa w tym wypadku.. cz.3
Autor Wiadomość
Heflin 

Wiek: 33
Dołączyła: 29 Lip 2012
Posty: 8
Skąd: Zwierzyniec
Wysłany: Pon 24 Kwi, 2017 20:41 


Lila1982, jeśli 82 to nie Twój rocznik to spoko.... jeśli jednak tak to myślę, że jest to pewna niedojrzałość emocjonalna. Przepraszam, że tak mówię, nie chce żeby to zabrzmiało ocennie, ale mając 30 na karku powinno się mieć trochę własnego oleju w głowie. Jeśli jednak 82 jest rocznikiem poelcam psychoterapię i pozdrawiam ;)
PS. szanse na ciąże mniej niż zero....
 
 
Fatuum 

Wiek: 30
Dołączyła: 26 Gru 2017
Posty: 1
Wysłany: Wto 26 Gru, 2017 16:10 


Hej :)
Mam pytanie o Yasmin. Biorę te tabletki od kilku lat, co najmniej 4 lata. Nie zauważyłam u siebie wcześniej jakichś dziwnych akcji ze strony organizmu. A teraz bęc. Zmieniłam partnera po latach. Wiadomo, chcę uniknąć ciąży na tym etapie znajomości, plus względy bezpieczeństwa -stosowaliśmy więc dodatkowo prezerwatywę. Tabletki biorę regularnie, max godzina wahania, zazwyczaj nie. Uważam na leki, wymioty, biegunki, zioła itp.
I teraz moje ptanie... w tym cyklu, kiedy akurat dwa razy spałam z tym facetem (raz w7dc, drugi w 12 dc) coś się zaczęło dziać. Najpierw dwa dni po tym drugim stosunku zauważyłam gęsty, ciągnący się śluz z domieszką krwi. Była to dokładnie połowa cyklu, wtedy, gy normalnie występuje owulacja, ale ja jestem na tabletkach, więc jej nie ma, tak? Ale śluz zabarwiony krwią (niteczki) a potem brązowy (niedużo) był chyba z trzy dni. Następnie zauważyłam, że mam non stop mokro w środku, nawet tego tak po bieliźnie koszmarnie nie widać, ale mam mokro, wilgotno wewnątrz. Oczywiście, zaczęłam czytać na forach, że wodnisty śluz, zwiększenie jego ilości itp. to sygnał wczesnej ciąży.
Na test za wcześnie, a ja, nie ukrywam - mimo wszelkich przesłanek logicznych - zaczynam totalnie świrować. Bardzo się stresuję. Do tego doszły bóle w podbrzuszu, kłucie z prawej strony, promieniowanie na pachwinę. Innych "objawów" brak, natomiast cholera - co to? :( Myślałam, że tabletki, które stosuję z głową plus gumki powinny dać spokój myśli, a tutaj te dziwne objawy, zdarzenia wygenerowały kosmiczny stres. Ktoś tak miał podczas stosowania tych piguł? :cry:
 
 
magribi 

Dołączyła: 10 Lip 2007
Posty: 540
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto 26 Gru, 2017 18:49 


Prawidłowo przyjmowane tabletki i prawidłowo stosowana prezerwatywa to ryzyko zapłodnienia takie jak niepokalanego poczęcia :wink: Może mieliście intensywny stosunek, partner Cię obtarł i stąd krew. Możesz też mieć nadżerkę, która tak się manifestuje. Zwiększona ilość śluzu może być objawem infekcji. Objawy bólowe mogą być spowodowane nerwami, jednak niekoniecznie. Ciąży nie "wróżę" ale do ginekologa warto się wybrać, zwłaszcza jeżeli objawy będą się utrzymywały.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11