... spam przychodzący na moją skrzynkę, szczególnie ten o rekolekcjach (bo do Rolexów to już chyba przywykłam);
... to, że weekend jest taki krótki!
... uciekające koraliki, gdy robię kolczyki
Wpisujcie się Przypominam, że to nie jest ani marudnik ani bluzgator. Ale jak napiszecie, co was denerwuje, może będzie denerwowało mniej
_________________ Zła wypowiedź? To tylko skróty myślowe!
Denerwuje mnie...
moje lenistwo;
brak spotkań z Misiem;
wuchta lekcji do nadrobienia, a ja nie mam pojęcia o co chodzi w większości z nich;
to, że doba ma tylko 24h;
to, że nie umiem oprzeć się forum
ze codziennie musze zajrzec na forum bo jak nie tosie dziwnie czuje
jakis amerykanski spam na mojej skrzynce
ze musze uczyc sie matmy tak jakbym byla w mat-fiz a nie hum, tylko dlatego ze nauczycielka to glupia *&^%$
ze nie jestem zajebistym kierowca
swiadomosc oblania wtorkowego egzaminu na prawko
ze matury tylko 24 tygodnie a ja chuja co umiem...
denerwuje mnie fakt ze nie radze sobie w ostatnim czasie zupelnie z moja choroba...
denerwuje mnie moj zakupoholizm
denerwuje mnie moj charakter - to ze daje sie tak latwo prowokowac i ze tak latwo mnie zranic
denerwuja mnie moje fobie
denerwuje mnie moja zazdrosc i fakt ze nie wierze swojemu wlasnemu facetowi...
denerwuje mnie moj ex i jego ciagle pretensje
tragedia po prostu
Denerwuje mnie ja,
Denerwują mnie ONI,
Denerwuje mnie ON... nie, ON mnie zawodzi, przez co denerwuje, czyli się zgadza...
Denerwują mnie moje wady,
Denerwuje mnie moja przeszłość, teraźniejszość, a stresuje przyszłość...