Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Evra

Poprzedni temat «» Następny temat
Evra
Autor Wiadomość
Izus 

Wiek: 21
Dołączyła: 23 Maj 2014
Posty: 54
Wysłany: Pon 08 Cze, 2015 15:19 


Hej dziewczyny,
z racji tego, że jest lato, a plaster na ramieniu nie wygląda ciekawie, zaczęłam go naklejać na brzuchu (tak żeby w stroju nie było go widać, w miarę możliwości). Niestety za każdym razem na środku robi się taka bruzda, która odstaje. Macie jakieś sposoby na to, żeby takie zmarszczenie się nie robiło? Zawsze naciągam skórę podczas naklejania, lecz to nic nie daje... :(
 
 
Juliette 


Wiek: 31
Dołączyła: 27 Kwi 2005
Posty: 267
Skąd: DE
Wysłany: Sro 10 Cze, 2015 23:43 


Izus napisał/a:
Niestety za każdym razem na środku robi się taka bruzda, która odstaje. Macie jakieś sposoby na to, żeby takie zmarszczenie się nie robiło? Zawsze naciągam skórę podczas naklejania, lecz to nic nie daje... :(


Ja mialam plaster na brzuchu tylko raz i to krotko, potem przekleilam znowu na ramie bo nie mialo to sensu, przez to ze skora na brzuchu bardzo czesto sie rusza przy ruchu, plaster sie wybrzuszyl i odstawal. Nie mialam niestety na to patentu. Chyba tylko kropelka bylaby w stanie utrzymac plaster na brzuchu w 100% 8) :mrgreen: Ale moze sie myle...
_________________
" Niech żyją szaleńcy. Nieprzystosowani. Buntownicy. Możecie ich cytować, nie zgadzać się z nimi, gloryfikować ich lub oczerniać. Nie możecie tylko jednego: ignorować ich. Ponieważ to oni są motorem zmian. Oni popyjachą naprzód ludzkość. I choć wielu uzna ich za wariatów, my dostrzeżemy w nich geniuszy. Ponieważ tylko ludzie wystarczająco szaleni, by przypuszczać, że mogą zmieniać świat, naprawdę go zmieniają".
 
 
Zielona 


Wiek: 29
Dołączyła: 24 Kwi 2007
Posty: 1294
Skąd: Olesno/Kraków
Wysłany: Czw 11 Cze, 2015 11:06 


U mnie tylko łopatka wchodzi w grę ;-) całą resztę mam za miękką.
_________________
"Kobieta musi mówić żeby wiedziała co myśli."
 
 
Adorable 

Dołączyła: 15 Lut 2013
Posty: 54
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015 10:02 


Cześć dziewczyny. Stosuję plastry od 2 tyg. Przeszłam na nie po 2,5 roku stosowania Yasmin z powodu problemów z układem pokarmowym. Efekty są super, faktycznie plastry zminimalizowały bardzo te dolegliwości. Jednak przytyłam 1 kg (nie są, że to od plastrów), a chciałabym dodatkowo zrzucić jakieś 2-3 kg i nie daję rady. Waga od 2 tyg. ani drgnie w dół, co najwyżej w górę. Zdrowo się odżywiam, na Yasmin na obecnej diecie spokojnie utrzymywałabym wagę lub nawet bym chudła, a teraz w ogóle nie mogę. Nie ukrywam, że całe życie walczę z kg, więc tym bardziej się obawiam. Czy jest szansa, że na kolejnych opakowaniach będzie lepiej i waga w końcu ruszy? Dodam, że od początku piję 2 kubki herbaty z pokrzywy codziennie i dużo wody, więc nie wiem czy to kwestia zatrzymywania wody.
Drugie pytanie: czy kobieta dotąd niewspółżyjąca (antykoncepcję stosuję wyłącznie w celach leczniczych) może stosować krążek NuvaRing? Kusi mnie przejście na krążek ze względu na sporo mniejszą dawkę hormonów, ale nie jestem pewna czy dałabym radę. Tamponów nie stosuję (jakoś wolę podpaski), ale nie ma u mnie żadnych problemów z badaniem i USG też mam wykonywane przezpochwowo.
 
 
Botica 


Wiek: 31
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 1254
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015 10:16 


Adorable, Jestes dziewca w sensie anatomicznym? W takim wypadku stosowanie NR moze byc problematyczne, poniewaz przy wkladaniu, a zwlaszcza wyjmowaniu krazka jest duza szansa ze naderwiesz sobie blone dziewicza (ogolnie nie ma sie czego bac, wczesniej cyzp ozniej to Cie czeka).

NR maja mniej hormonow wiec byc moze skutki uboczne beda mniej dotkliwe. Zaleta NR jest tez fakt, ze go nie widac - ja bym sobie nie mogla pozwolic na pokazywanie plasterka.

Odnosnie do wagi. Sa dwa spososby w jaki tabletki moga wplywac na jej wahania. Po pierwsze moga zwiekszac apetyt, moga np. hamowac poczucie sytosci. Czujesz sie jak przed okresem, ze przychodzisz do domu i czyscisz lodowke. Ale rozumiem, ze nie o to chodzi. Drugi sposob taki, ze hormony moga pomoc akumulowac wode w organizimie. Wowczas ten dodatkowy kilogram bedzie widoczny np. na twarzy - bedziesz bardziej spuchnieta. Wody z organzimu pozbyc sie jest bardzo latwo i w zasadzie nie ma wplywu na ogolna sylwetke.
 
 
Adorable 

Dołączyła: 15 Lut 2013
Posty: 54
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015 10:25 


Botica, chodzi o to, że po prostu jeszcze nie współżyłam. Nie wiem czy mam błonkę, jakoś nie jest to dla mnie istotne, ale skoro nie mam problemów z USG to chyba jest ok. Nie boję się naderwania błony. Jestem skazana na hormony do końca życia i chcę znaleźć najlepszą metodę. Tak jak już pisałam- dopiero teraz widzę, że tabletki mi ewidentnie nie służyły. Chyba najlepszym wyjściem będzie zapytanie wprost ginekologa, czy dam radę stosować krążek, nie? Nie wiem czy to ma znaczenie, ale stosowałam już nieraz globulki dopochwowe i też było ok.

Dla mnie plastry są ok pod każdym innym względem, ale ta waga mnie martwi :( Stoję na rzęsach już praktycznie i zero efektów. Na pewno nie jest to kwestia zwiększonego apetytu ;) Botica, jak wg Ciebie można się pozbyć tej wody? Piję sporo wody, 2 herbaty z pokrzywy codziennie. Co jeszcze mogę zrobić? :)
 
 
Botica 


Wiek: 31
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 1254
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015 10:39 


Adorable, No pokrzywa to jedna opcja (nie przesadzaj z nia tak na marginesie). Inna opcja to 3 dni na samym miesie, jajkach i chudym nabiale - zadnych warzyw oprocz kilku lisci salaty + morze wody mineralnej. Jak nie bedziesz oszukiwac to zleci Ci spokojnie 2kg (przynajmniej tak jest w moim przypadku).
Sa tez tabletki, ktore pomagaja na puchniecie (nie pamietam teraz nazwy), ale nie wiem jak z ich skutecznoscia.

O NR najlepiej zapytac lekarza. Przy wszytskich zaletach NR ja bym sie chyba mimo wszytsko na Twoim miejscu nie zdecydowala. Poki sluza Ci plastry to pozostan przy nich. Jak zaczna sie skutki uboczne to bedziesz kombinowac.
 
 
Adorable 

Dołączyła: 15 Lut 2013
Posty: 54
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015 10:46 


Botica, nie stosuję naparu z pokrzywy, a jedynie herbatę z pokrzywy z trawą cytrynową z torebek ;) U mnie taka dieta niestety odpada. Co do tych tabletek, to moja poprzednia gin. się śmiała, że to placebo.
A mogę zapytać, czemu byś się na moim miejscu nie zdecydowała na NR? ;) Tak, na razie spróbuję to przeczekać. Za miesiąc idę do gina w innej sprawie to zapytam o to wszystko.
 
 
Botica 


Wiek: 31
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 1254
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015 12:33 


Adorable, Nie wiem, ja mam czasem problemy z wyjeciem NR, zdarza sie, ze musze uzywac dwoch palcow, co w moim przypadku jest ogrony ladunek w sensie objetosciowym. A dziewcia wcale nie ejstem. Wkladanie jeszcz eokay, da sie ogarnac, ale moim zdaniem wyjecie krazka to blona zerwana w pierwszym miesciu. :s
 
 
Adorable 

Dołączyła: 15 Lut 2013
Posty: 54
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015 12:45 


Ok, dziękuję za wszystkie info., w takim razie pogadam jeszcze z ginem o tym :wink:
 
 
natalenka 

Dołączyła: 04 Maj 2009
Posty: 533
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015 16:34 


Ja bym przeczekała te standardowe 3 cykle na przystosowanie się organizmu, dopiero 2 tyg nosisz plastry, organizm musi się przestawić. Moja koleżanka sporo schudła na plastrach, więc wiesz, to różnie bywa :)
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1921
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015 17:42 


Jak pisze natalenka - z oceną efektów plastrów poczekałabym te 3 cykle. Pierwsze zmiany mogą być krótkotrwałe, albo wcale nie związane z hormonami.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
tivvnef 

Dołączyła: 10 Lip 2015
Posty: 8
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015 18:46 


Izus: przed nuvaringiem stosowalam Evre kilka lat, znalazlam miejsce(przynajmiej u mnie) gdzie plaster i nie byl widoczny i wytrzymywal w stanie prawie niezmienionym przez tydzien: mianowicie miejsce miedzy lopatkami. Z czasem opanujesz naklejanie go samodzielnie :)
 
 
Adorable 

Dołączyła: 15 Lut 2013
Posty: 54
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015 23:33 


Dzięki dziewczyny, w takim razie spróbuję to przeczekać. Myślałam, że skoro wcześniej 2,5 roku stosowałam tabl. anty., to teraz organizm nie powinien mieć trudności z akceptacją plastrów.
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1921
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto 14 Lip, 2015 06:17 


Adorable, to inny środek i niestety trzeba swoje odczekac.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11