Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Lesinelle / Naraya / Vibin Mini / Yasminelle

Poprzedni temat «» Następny temat
Lesinelle / Naraya / Vibin Mini / Yasminelle
Autor Wiadomość
pamxchocolatee
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Sie, 2010 11:52 Lesinelle / Naraya / Vibin Mini / Yasminelle


Hej, dostałam właśnie receptę na te tabletki antykoncepcyjne, mają to być moje pierwsze. Wiem że to nowość na rynku i mają skład taki jak yasminelle , ale chciałam się zapytać czy ktoś je bierze i jak sie po nich czujecie. :oops:


Ulotka Lesinelle:
http://www.pliva.pl/_item..._2010_06_30.pdf

Ulotka Naraya:
http://www.temapharm.com/.../udp_naraya.pdf

Ulotka Vibin Mini:
http://www.urpl.gov.pl/sy...ni_2012_03p.pdf

Ulotka Yasminelle:
http://www.yasminelle.pl/wazne.php
Ostatnio zmieniony przez Guzik Nie 09 Mar, 2014 07:58, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
Idunn 


Dołączyła: 01 Lip 2007
Posty: 721
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 19 Sie, 2010 14:30 


wrażenia to bardziej po koncercie :)

każda osoba indywidualnie toleruje tabletki. To, ze innym pasują nie znaczy, że Tobie będą i odwrotnie.
Jak tak bardzo chcesz wiedzieć to poczytaj wątek o Yasminelle, może Ci coś rozjaśni.
 
 
avis90
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010 00:25 Naraya - Czy jest to coś poważnego?


Cześć dziewczyny! Mam problem. Mam 18 lat, dwa lata temu urodziłam córeczkę w wyniku nieciekawych przeżyć (nie będę się wdawać w szczegóły). Wykryto u mnie nadżerkę, ale po ciąży zanikła. Trzy tygodnie temu byłam u mojego ginekologa i stwierdził ją znowu i to mega dużą. Jako, że chciałam zacząć współżycie z moim chłopakiem przepisał mi Narayę. We wtorek 14.09 wzięłam pierwszą tabletkę. Przez pierwsze trzy dni miałam mdłości, bóle głowy, ale myślę, że to też od tego, że mało jem i piję. 18 jeszcze jako tako krwawiłam, ale odbyliśmy stosunek, bo już bardzo chciał, nie wchodził zbyt daleko, bo jego pożądanie było tak duże, że nie miało to sensu... Plamiłam przez cały czas, myślałam, że to okres, ale jako, że leciało raz na jakiś czas to domyśliłam się, że to tylko plamienie. 25.09 znowu współżyliśmy. Bardzo mnie bolało mimo, że byłam wilgotna. Odczuwałam mniejszą przyjemność, niż zawsze, kiedy był w pobliżu i dosyć spory ból, jakby ktoś mi tarką tamtędy przejeżdżał (zrobiliśmy to cztery razy w niedużym odstępie czasu) i potem dosyć mocno krwawiłam przez ok. 1,5 h. Teraz już nic nie leci, nie plamię, nie krwawię. Dodam, że mimo tego, że rodziłam (cesarskie cięcie) oboje czuliśmy, że jestem ciasna, a on nie należy do najmniejszych... Nie spuszczał się we mnie, ani razu. Czy może być to spowodowane przez nadżerkę? Czy jest prawdopodobieństwo, że jestem w ciąży? I dlaczego krwawiłam? Aż kręciło mi się trochę w głowie. Nie zapomniałam ani o jednej tabletce i biorę je pilnie równo o 13. Bardzo proszę o odpowiedź... Chciałam iść do ginekologa, ale wraca za prawie trzy tygodnie, a do innego nie pójdę, mam tylko do niego zaufanie. Czekam z niecierpliwością! Pozdrawiam.
 
 
natalenka 

Dołączyła: 04 Maj 2009
Posty: 533
Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010 00:34 


avis90, jeśli prawidłowo brałaś pigułki t.j. 1dnia miesiączki, nie pominęłaś żadnej, nie było interakcji z innymi lekami, nie wymiotowałaś po wzięciu, czy nie miałaś biegunki, to szanse na ciąże są zerowe. A plamienia nie wpływają na skuteczność antykoncepcji, jeśli o to się martwisz.
Duża nadżerka - oto przyczyna krwawienia/plamienia po stosunku. Ginekolog nic nie mówił na jej temat? Jak będziecie ją leczyć i kiedy?
Z drugiej strony no plamienia mogą być przez 3 opakowania pigułek, podobnie jak nudności, zawroty głowy - wszystko jest w ulotce, ale skoro mówisz, że plamienia są jedynie po stosunku, to raczej od nadżerki.
To, czy jesteś "ciasna", czy też nie, nikt Ci nie powie. Może po prostu za bardzo spięta? :) Mamy temat o nadżerce, polecam poczytać.
http://www.antyforum.pl/nadzerka-vt546.htm
 
 
avis90
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010 00:59 


Brałam prawidłowo, bo już obojgu na tym zależało, mimo wszystko każda kobieta ma swoje potrzeby :) Nie, zrobił mi podczas wizyty cytologię i kazał przyjść za 5 tygodni to wtedy będziemy rozmawiać co dalej. Tzn. plamienie miałam przez cały czas, aż do soboty. Skąpe, mniej więcej co osiem godzin. Wczoraj wchodził we mnie cały, do samego końca. W różnych pozycjach, miałam wrażenie, że aż czuję go w okolicach macicy, jakby wszystko do góry się unosiło... Potem było to mocne krwawienie, aż mi się słabo robiło i teraz nic, tylko spać mi się chce cały dzień i się pokładam. Właśnie byłam rozluźniona i baaaardzo, ale to baaardzo nawilżona :) Bardzo dziękuję za odpowiedź, czuję się trochę spokojniejsza :) Chociaż cały czas, zwłaszcza przy siusianiu odczuwam pieczenie. I jak nic to ta nadżerka, trudno, będzie musiał poczekać na kolejny seks kilka miesięcy :P
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1921
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010 06:29 


po pierwsze jesli miałas cesarskie cięcie to elastyczność pochwy nie miała sie jak zmienić ;)
a to
avis90 napisał/a:
miałam wrażenie, że aż czuję go w okolicach macicy

jest normalne, pochwa sama w sobie ma ok 10cm długości :)

po drugie - jako przyczynę krwawienia obstawiam nadżerkę.
i jeśli było az tak, to powstrzymajcie sie od współżycia teraz...
żeby nie wiem jak on chciał, to zdrowie jednak ważniejsze.
poczekaj co powie lekarz.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
natalenka 

Dołączyła: 04 Maj 2009
Posty: 533
Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010 09:12 


avis90 napisał/a:
Chociaż cały czas, zwłaszcza przy siusianiu odczuwam pieczenie.

Często od nadżerki ma się problemy z infekcjami różnymi, czy to grzybicznymi czy to bakteryjnymi. Masz upławy?
Poczekaj na wizytę u lekarza, żeby nie pogorszyć stanu nadżerki. W końcu bądź co bądź to jest rana...
 
 
avis90
[Usunięty]

Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010 12:08 


Nie miałam nigdy upławów, w nocy mi się zaczęły, jakby brązowawe, podbiegnięte krwią. Zdecydowanie zdrowie dla mnie najważniejsze.
 
 
Justyce 


Wiek: 34
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1584
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Nie 26 Gru, 2010 23:02 Yasminelle


Zanim zadasz pytanie, przejrzyj stary wątek, być może znajdziesz w nim odpowiedź:
http://www.antyforum.pl/yasminelle-vt1973.htm
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
awokcor
[Usunięty]

Wysłany: Czw 06 Sty, 2011 14:41 


Witam! Od kilkua dni miałam bóle żoładka i przepisano mi bioprazol. Biore go 30 min przed posilkiem jak przykazano a godzine pozniej lub godzine wczesniej niz Bioprazol biore Yasminelle.

Pytanie: skoro lek Bioprazol zmniejsza kwaśność środowsika żołądka, to wpływa to na skuteczność pigułki? Czy mimo jedynie godziny odstępu między tabletkami może zostać zachwiana skuteczność Yasminelle?
 
 
Botica 


Wiek: 31
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 1254
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Czw 06 Sty, 2011 15:26 


awokcor, Imho powinnaś zachować większy odstęp, 4h powinno być ok.
 
 
awokcor
[Usunięty]

Wysłany: Pią 07 Sty, 2011 09:52 


Hmm no z tym bedzie problem bo pigulki biore o 10:30 wiec maks 2 godziny odstepu zachowam...No nic celibat:)
Dziekuje za odpowiedz...
 
 
Justyce 


Wiek: 34
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1584
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Pią 07 Sty, 2011 09:56 


awokcor, zawsze możesz przesunąć porę przyjmowania pigułek.
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
Szczęściara 

Wiek: 26
Dołączyła: 15 Kwi 2008
Posty: 900
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią 07 Sty, 2011 09:57 


awokcor, na czas brania Bioprazolu możesz sobie przecież przesunąć godzinę brania tabletek o 2 godziny. Możesz je brać np. o 12.00, albo o 13.00. Nic złego się nie stanie, a będzie dużo bezpieczniej.
 
 
awokcor
[Usunięty]

Wysłany: Pią 07 Sty, 2011 13:14 


W sumie macie racje...:)

Tak też robie...Jednakże trzy juz wzielam tak mniej wiecej w tym samym czasie (jestem w drugim tygodniu pigulek) wiec juz moze do konca tego opakowania odpuszcze "figle" i od jutra zaczne brac tabletki o 12. Po przerwie dopiero celibat zakoncze, no bo teraz juz ryzykowac nie bede:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13