dopiero teraz zdałam sobie sprawę, jak głupio postąpiłam, ale mam nadzieje, ze nie jest za późno, otóż: nie mam okresu od kilku lat. Lekceważyłam to, gdyż lekarz powiedział mi że konsekwencją nieleczenia może być problem z zajściem w ciążę.
Jednak gdy sie "przebudziłam" poszperałam po necie i dowiedziałam sie o wiszącej nademną cukrzycy, problemach z krążeniem....
Postanowiłam zacząć sie leczyć. Jednak chciałabym zacząć od porządnych badań, i tu moje pytanie:
czy znacie może dobrego endokrynologa w 3mieście/ okolicach?
Kurcze boje sie terapii chormonalnej, dlatego, wiem, ze lekarz lekarzowi nie równy, i naprwdę nie chce iść w ciemno.. Wiem, też że ciężko sie dostać, na kase już nie przyjmują na ten rok, a prywatnije to z jakiś miesiąc trzeba czekać.
Co mi radzicie.
Wybaczcie, ze w tej tematyce jestem zielona, gdyż nigdy tym sie nie interesowałam.
Z wszelką pomoc, z góry dziękuję
nie mam okresu od kilku lat. Lekceważyłam to, gdyż lekarz powiedział mi że konsekwencją nieleczenia może być problem z zajściem w ciążę.
Matko przenajświętsza jak można aż tak bardzo nie szanować swojego zdrowia.....znaczy traktowałaś to jako środek antykoncepcyjny??...............poprostu jak to przeczytałam to jestem w szoku......
Co radzę : iść jak najszybciej do ginekologa, endokrynologa -
Potem zaś udać się do psychologa.
PS. Zmniejsz ten obrazek jeśłi możesz albo w ogóle sobie go daruj, bo potrzebny tu jest średnio..... Czy to jest prowokacja????
Ostatnio zmieniony przez Linka Wto 29 Wrz, 2009 13:33, w całości zmieniany 1 raz
_________________ /Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
Wiek: 26 Dołączyła: 27 Kwi 2005 Posty: 415 Skąd: Stu milowy las
Wysłany: Wto 29 Wrz, 2009 13:57
polecam darować sobie ginekologa, tylko udać się do ginekologa-endokrynologa, który nie będzie chciał leczyć tego problemu tabletkami antykoncepcyjnymi...