Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

MOJE PIERWSZE TABLETKI

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Justyce
Sro 22 Gru, 2010 13:53
MOJE PIERWSZE TABLETKI
Autor Wiadomość
exnyz 

Wiek: 20
Dołączyła: 05 Lut 2014
Posty: 6
Wysłany: Wto 11 Lut, 2014 20:45 


Nie, nic nie mam. Z bulimia zmagam się od roku i nie stwierdzono żadnych "powikłań".
Z produktami nie powinno być problemu bo żadnych dziwnych rzeczy nie jem, ba! staram się jesc normalnie, a żadnych innych środków tudzież leków nie zażywam
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1940
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto 11 Lut, 2014 20:56 


ale poczytaj jakie zioła wpływaja, wit. c w duzych dawkach, smecta, graperfuity (owoce), antyiotyki...
Lepiej wiedzieć wcześniej.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
exnyz 

Wiek: 20
Dołączyła: 05 Lut 2014
Posty: 6
Wysłany: Wto 11 Lut, 2014 21:01 


Nie mam z tymi rzeczami doczynienia, a jak bedsię coś na rzeczy to na pewno wczesniej sprawdzę, czyli podsumowujac - wszystko ok?
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1940
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto 11 Lut, 2014 21:03 


tak.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
ViVienSM 

Wiek: 22
Dołączyła: 25 Maj 2014
Posty: 3
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Nie 25 Maj, 2014 22:56 


Niedawno rozpoczęłam antykoncepcję hormonalną. Przepisano mi tabletki dwuskładnikowe Naraya. Z powodu choroby,przyjmowania antybiotyku oraz wystąpienia środków ubocznych bezmyślnie przestałam brać pigułki po 5 dniu stosowania :oops: . Po miesięcznej przerwie w przyjmowaniu tabletek pojawił się okres. Z powodu nadchodzących wakacji postanowiłam wrócić do antykoncepcji hormonalnej. W ulotce jest napisane, że można rozpocząć antykoncepcję, jeśli nie stosowano środków hormonalnych w poprzednim miesiącu. Dziś wzięłam pierwszą tabletkę z nowego blistra i nie jestem pewna czy poprawnie stosuję tabletki. Czy prawidłowo rozpoczęłam antykoncepcję? Jako dodatkową ochronę mój partner będzie stosował prezerwatywy w pierwszym tygodniu stosowania tabletek (tak na wszelki wypadek).
|27.03-31.03 - stosowanie pigułek, miesięczna przerwa w stosowaniu nastąpiła w kwietniu, 1.05-5.05 - krwawienie, 25.05 - pierwsza tabletka|
 
 
Idunn 


Dołączyła: 01 Lip 2007
Posty: 721
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 25 Maj, 2014 23:09 


ViVienSM, aby antykoncepcja była zachowana, stosowanie pigułek należy rozpocząć w pierwszym dniu krwawienia.
Jeśli u Ciebie tak nie było i zaczęłaś sobie brać tabletki kiedy Ci się zachciało to ja zabezpieczałabym się całe opakowanie, poczekała na wystąpienie krwawienia z odstawienia i dopiero w momencie przyjęcia tabletki z nowego blistra, zaczęłabym współżyć bez dodatkowego zabezpieczenia. Nie pozostaje Ci nic innego jak stosować dodatkowo gumki do końca opakowania i przez przerwę 7dniową oraz doedukowanie się:)

Pamiętaj, że tabletki to nie cukierki i jak coś się dzieje to konsultujesz to z lekarzem, a nie sama podejmujesz decyzje, szczególnie, że jesteś początkująca w tej kwestii.
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1940
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon 26 Maj, 2014 05:32 


dokładnie, jesli nie przyjęłaś 1 pigułki w 1 dzień krwawienia, to zabezpieczona jesteś dopiero od kolejnego opakowania.
Pod warunkiem, że będziesz je przyjmować prawidłowo i ni będziesz przerywać cyklu brania.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
ViVienSM 

Wiek: 22
Dołączyła: 25 Maj 2014
Posty: 3
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Pon 26 Maj, 2014 09:20 


Tabletki zażywam pierwszego dnia krwawienia. Martwi mnie jednak fakt odstawienia pierwszego blistra, w którym zażyłam tylko 5 pigułek. Czy jeśli rozpoczęłam przyjmowanie tabletek w pierwszym dniu cyklu to poprzednia niedokończona antykoncepcja z miesięczną przerwą nie wpłynie w żaden sposób na aktualny miesiąc przyjmowania?
 
 
Idunn 


Dołączyła: 01 Lip 2007
Posty: 721
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 26 Maj, 2014 10:08 


ViVienSM, jeśli w pierwszym dniu krwawienia to ok. Nie musisz się martwić poprzednim blistrem.
 
 
ViVienSM 

Wiek: 22
Dołączyła: 25 Maj 2014
Posty: 3
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Pon 26 Maj, 2014 10:25 


Dziękuję za pomoc :mrgreen:
 
 
Ew411 


Wiek: 23
Dołączyła: 24 Maj 2014
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 29 Maj, 2014 15:40 


Stwierdziłam, że nie będę tworzyć nowego wątku i zapytam tutaj:
Obecnie mam 7 dniową przerwę i to będzie okropnie głupie pytanie ale chce mieć 100% pewność, więc pierwszą tabletkę wzięłam 7.05 ostatnią 27.05 i teraz bede miała 7 dniowa przerwę i tu moje pytanie następne opakowanie mam rozpocząć 4.06 prawda?
 
 
Zielona 


Wiek: 29
Dołączyła: 24 Kwi 2007
Posty: 1294
Skąd: Olesno/Kraków
Wysłany: Czw 29 Maj, 2014 15:41 


Tak, zawsze zaczynasz w ten sam dzień tygodnia :)
_________________
"Kobieta musi mówić żeby wiedziała co myśli."
 
 
Ew411 


Wiek: 23
Dołączyła: 24 Maj 2014
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 01 Cze, 2014 17:35 


Wiem, wiem strasznie Was męczę, wybaczcie :(
No więc mam teraz 7 dniową przerwę i myślałam, że krwawienie będzie niewielkie a tutaj szok mam nawet wrażenie, że jest bardziej obfite niż mój normalny okres o.O
Ogólnie byłam u lekarza przed krwawieniem i mówiłam mu że mam plamienie od pierwszej tabletki na co on że to jest mała dawka hormonu i że to normalne i nie wiem czy moje krwawienie też wynika z małej dawki hormonu?
 
 
Botica 


Wiek: 32
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 1254
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Nie 01 Cze, 2014 17:54 


Ew411, Calkiem mozliwe, ze to dawka, chociaz ja stosowalam rozne dawki i zawsze bylo skapo... Niestety nie da sie tego przewidziec. Czesc kobiet ma bardzo skape krawawienia, czesc bez zamian w porownaniu z normalnymi miesiaczkami, czesc bardziej obfite. Chyba jestes w tej trzecie grupie, no co zrobisz - nic nie zrobisz.
 
 
EVI 


Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 577
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 01 Cze, 2014 18:41 


Bardzo różnie to bywa, w moim przypadku były takie same, średnie krwawienie, trwające 3-5 dni, z kolei teraz nie biorę tabletek i mam okres 3 dni, a potem plamienia przez 4, no nie przewidzisz, jak się organizm zachowa.
_________________
"Wiem, że nic nie wiem, a jak nie wiem to nie mówię, że wiem"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12