Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Pigułki, antybiotyk Zamur (Zinnat) i ból jajnika...

Poprzedni temat «» Następny temat
Pigułki, antybiotyk Zamur (Zinnat) i ból jajnika...
Autor Wiadomość
limetkowa 

Dołączyła: 23 Lip 2013
Posty: 1
Wysłany: Wto 23 Lip, 2013 14:11 Pigułki, antybiotyk Zamur (Zinnat) i ból jajnika...


dzień dobry... szukam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie, gdyż wizytę u lekarza mam dopiero w sierpniu...

Przyjmuję od 3 lat Cyprest. W 3 tygodniu pigułek rozchorowałam się i zaczęłam przyjmować antybiotyk Zamur 500 mg (cefalosporyny). Dość duża dawka, w pierwszej dobie 3x 500 mg, następnie 2x 500 mg. Odstawiłam (z innego powodu) po 4 dniach. Jest to odpowiednik Zinnatu. W ulotce Zinnatu jest zaznaczone, że osłabia antykoncepcje, w Zamurze - nie. W ulotce Cyprestu również nic nie ma o cefalosporynach, jednakże informacje w sieci są różne... Dodatkowo przyjmowałam Flucofast 50 mg.

Ponieważ przyjmowanie przypadłoby na 7-dniową przerwę, zgodnie z zaleceniami - nie zrobiłam jej. Akurat w związku z urlopem planowałam połączyć opakowania, by nie dostać krwawienia z odstawienia (raz już tak się udało, właśnie z Cyprestem).

Niestety antybiotyk wszystko chyba popsuł... W trzeciej dobie przyjmowania antybiotyku pojawiły się bóle podbrzusza (jak na miesiączkę, ale bardzo delikatne). W 4 dniu i dzisiaj dzień po odstawieniu antybiotyku - ból prawego jajnika... Bóli "miesiączkowych" obecnie nie ma, plamień też nie. Czy ból jajnika może zwiastować odblokowanie owulacji? Jeśli tak, skoro się odblokowała, to czy mimo połączenia opakowań, po owulacji dostanę "prawdziwą miesiączkę", mimo przyjmowania hormonów? Wiem, że każdy organizm reaguje inaczej i nikt jasnowidzem nie jest... ale w związku z urlopem, chciałabym wiedzieć na co mam być przygotowana :) a jak to jest z odblokowaniem owulacji - nie mam pojęcia przyznaję. Chciałabym uniknąć plamień, a tym bardziej prawdziwego krwawienia, ale z naturą się nie wygra :) Bo sporu czy ten antybiotyk ma wpływ - chyba nie rozstrzygnie się (przekopałam cały internet), a ból jajnika świadczy chyba, że jednak wpływ był...

Będę wdzięczna za pomoc, pozdrawiam :)
 
 
Botica 


Wiek: 29
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 964
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Sro 24 Lip, 2013 06:44 


limetkowa, Jest juz temat o antybiotyku, moglas sie tam dopisac. Zamur wplywa na cyprest i inne sroki hormonalne. To, ze wplywa oznacza, ze podwyzsza ryzyko ciazy, a ciaza jest zawsze i w kazdym przypadku poprzedzona owulacja. To oznacza, ze zazywajac antybiotyk moglo dosjc do owulacji dlatego bezwzglednie powinnas sie zabezpieczac. Rozne bole w podbrzuszu moga byc skutkiem zazywania antybiotku, jednak pamietaj, ze bol jajnika bardzo latwo pomylic z klociem w jelitach. Bez obrazu USG ciezko jest cokolwiek przewidywac.

Nie wiem dokladnie o co chcialas zapytac, bo Twoj post jest bardzo niejasny, ale jest bardzo mozliwe, ze po polaczeniu opakowan bedziesz sie zmagac z plamieniem. Nie ejstes w stanie nic na to poradzic. JEdyna opcja to przyspieszyc przerwe, ale nie wczesniej niz 7 dni po odstawieniu antybiotyku.
_________________
Już tu siedzę jakiś czas, lubię dużo wiedzieć i nie wzrusza mnie już nic...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16