Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Plamienia a seks bez zabezpieczenia

Poprzedni temat «» Następny temat
Plamienia a seks bez zabezpieczenia
Autor Wiadomość
lola39 

Dołączyła: 21 Lut 2015
Posty: 4
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015 13:13 Plamienia a seks bez zabezpieczenia


Witam, dnia 11.02 pękła nam gumka, tabletkę 72 po przyjęłam ok. 5 h po stosunku. Pani doktor stwierdziła, że nie wydaje jej się abym była w trakcie owulacji. Z własnych obserwacji wydaje mi się iż owulacje miałam wcześniej, ponieważ zbliżał mi się termin następnego cyklu. 19.02 wydawało mi się, że dostałam okresu, i uprawialiśmy seks bez zabezpieczenia oraz przyjęłam 1 tabletkę hormonalną (dessete forte), następnego dnia krwawienie bardzo zmalało, natomiast miałam okropny ból macicy i jajników. Do dzisiaj słabe krwawienie jest kontynuowane, ale mam paranoje, że to tylko jakieś plamienie, i że nasz wygłup z 19.02 może skończyć się zapłodnieniem. Na marginesie, kontynuuję branie tabletek mimo iż nie mam pewności czy to okres czy plamienie. Co o tym wszystkim myślicie?
 
 
Triss 


Dołączyła: 08 Lut 2011
Posty: 42
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015 14:07 


lola39, jeśli masz wątpliwości, to zrób test. Żadna z nas nie wywróży Ci czy jesteś w ciąży czy nie...
_________________
"I could be foreign forever to your otherland
I could be foreign forevermore to your promiseland"
 
 
lola39 

Dołączyła: 21 Lut 2015
Posty: 4
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015 14:16 


Zastanawiałam się po prostu czy może któraś z dziewczyn miała podobną sytuację. To, że muszę zrobić test(y) wiem doskonale, to chyba dość oczywiste, nieprawdaż? ;)
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1921
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015 17:53 


lola39, po pigułce po wszelkie plamienia i zmiany terminu miesiączki są normalne.

Jesli przyjmujesz pigułkę antykoncepcyjna pierwszego dnia krwawienia, to bardzo często krwawienie zanika i to jest normalne, plamienia przy pierwszym opakowaniu i po pigułce "po" - normalne.

Jesli jesteś po pigułce "po" i dodatkowo rozpoczęłaś przyjmowanie desette - spodziewaj się wszystkiego i przeróżnych skutków ubocznych.

Bo dobrze rozumiem, ze to poczatek stosowania desette?
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
lola39 

Dołączyła: 21 Lut 2015
Posty: 4
Wysłany: Pon 23 Lut, 2015 04:56 


Dziękuję Guzik za odpowiedź, myślę, że wiele wnosi do mojej sytuacji, Tak, dopiero zaczęłam brać Dessete :)
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1921
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon 23 Lut, 2015 08:41 


lola39 napisał/a:
Tak, dopiero zaczęłam brać Dessete :)
szczerze mówiąc t strasznie szybko po pigułce "po', zazwyczaj ten pierwszy okres się przeczekuje i zaczyna brać z kolejnym - właśnie dlatego, ze to może zintensyfikować skutki oboczne.
No i zawsze jest ryzyko, ze jest się w ciąży, a wtedy pigułek się nie powinno przyjmować. Lekarka Ci tak doradziła?
Bo jej stwierdzenie, że 'chyba nie masz owulacji" też takie trochę od czapy - plemniki mogą przeżyć kilka dni, a jajeczkowanie trwa ok. doby, równie dobrze mogła się pojawić 2 dni później i byłoby ryzyko ciąży.

Test nalezy zrobić tak, czy tak - lepiej mieć pewność.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
lola39 

Dołączyła: 21 Lut 2015
Posty: 4
Wysłany: Pon 23 Lut, 2015 11:53 


Właśnie lekarz mi tak doradziła, też się dziwiłam i dopytywałam się jej parokrotnie, ale uznała, że mogę zacząć od razu, więc wolałam nie czekać. Ze skutków ubocznych na razie wystąpił tylko ten ból, ale trwało to tylko z pół dnia i wyskoczyły mi ze dwie krosty, także jak na razie wydaje mi się, że jest w porządku.
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1921
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon 23 Lut, 2015 12:07 


lola39, zyczę Ci, żeby się to nie zmieniało, ale zazwyczaj adaptuje się do pigułek ok 3 miesięcy, więc jeszcze różnie moze być.
Zrób też szybko test.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11