Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

Antyśmietnik - hcg w moczu

natalka194 - Czw 13 Mar, 2008 22:21
Temat postu: hcg w moczu
mam takie głupie pytanie:
jak to jest z tym hcg w moczu, czy jest ono wykrywane przez cały czas ciaży, czy moze kiedyś tam jego stężenie jest tak male że sie nie da?
chodzi mi bardziej o to czy jeżeli np zrobie test płytkowy dajmy na to w 3 miesiącu to może nie wykryć?
wiem że troche glupie ale wole jak to jest w koncu?

heidhr - Czw 13 Mar, 2008 22:27

wtedy na pewno wykryje.
jego stężenie jest za małe, żeby wykryć ciążę w pierwszych dniach...
od dnia spodziewanej miesiączki, która się nie pojawiła, jest już bardzo miarodajny.

Hitachi_ona - Sro 19 Mar, 2008 17:06

u mnie miesiaczka wypaka za okolo 2 tyg. a jka np. teraz wspolzylam bez zabezpieczenia to po ilu dniach minimum moze zrobic test ciazowy??
Villemcia - Sro 19 Mar, 2008 17:10

po 14 dniach od stosunku
monika83 - Pon 19 Maj, 2008 07:18

Dziewczyny czy nalezy powtorzyc test z krwi na obecnosc hcg beta? zewszad sie slyszy ze taki test z moczu dobrze bylo by powtorzyc dla wszelakiej pewnosci. a ten z krwi?
Pati - Pon 19 Maj, 2008 17:22

Też można powtórzyć. Wszystko zależy od wyniku i czasu kiedy był robiony... Jeśli było to kilka dni po stosunki i wynik budzi jakiekolwiek wątpliwości warto powtórzyć. Jeśli natomiast był robiony po co najmniej 2 tyg. od stosunku to już powtarzać nie trzeba, bo wynik będzie wiarygodny.
monika83 - Wto 20 Maj, 2008 07:14

dzieki Pati. test byl wykonywany w 6 tyg. domniemanej ciazy. czyli wszystko w porzadku :wink:
PaulinkaP - Sro 02 Lip, 2008 09:43

Nieco odświeże:) Moze idiotyczne pytanie teraz zadam, ale cóż. Czy ten hcg w moczu jest obecny również około godzinę po tym jak mocz przebywał sobie w plastikowym pojemniczku?
Ostatnio czuję się średnio, zawroty głowy i jakaś taka dziwna. W końcu wczoraj zrobiłam wszystkie badania krwi i moczu i wyszło,ze jest w normie wsio jak trzeba. A wczoraj wieczorem potworny bol brzucha, biegunka i do tego dziś rano okropny zawrót głowy, mdłości i znowu biegunka.
Wczoraj zrobiłam sobie test (chociaz regularnie biore tabsy od ponad 6 lat i szansa na ciaze była raczej zerowa, ale...) wyszedł negatywny. Ale zeby go zrobic z pierwszego moczy to rano napełniłam pojemniczek na mocz około 5 (bo wtedy zachciało mi sie siusiu) i zostawiłam go zamknietego w łazience, po czym około 6 jak juz wstałam do pracy to zrobiłam test. I tak sie głupia teraz zastanawiam czy te mdłości to nie ciąza..licze po cichu na grype żoładkowa, która u nas szaleje w mieście, ale wolę sie upewnić. W razie czego zrobię test raz jeszcze, bo nadal biore tabsy i w razie co wolałabym nie truc malca.
Jak myślicie czy ten test był dobrze wykonany?

Karina - Sro 02 Lip, 2008 10:02

Moim zdaniem test był wykonany dobrze,bo jak robisz badania moczu w laboratorium to przecież to też trwa,zanim zaniesiesz ten mocz,no i zanim oni wezmą się za jego badanie...Skoro tyle lat reguralnie bierzesz tabletki pamiętasz o interakcjach to nie wydaje mi się żebyś była w ciąży,no,ale dla pewności możesz zrobić jeszcze raz test jak chcesz.No i pewnie te Twoje mdłości, biegunka to ta grypa...
paninorris_ - Wto 21 Lis, 2017 11:57

Odgrzebuję, ale czasami trzeba usłyszeć parę słów dla otrzeźwienia i uspokojenia. Test robiony dla świętego spokoju aż 7 tygodni po stosunku, ale około 18, czyli właściwie pod wieczór. Oczywiście negatywny, ale czy wynik mógł być fałszywie negatywny przez zbyt niskie stężenie, czy po 7 tygodniach już nawet wieczorem wyszedłby jak trzeba? Nie wiem, czy jest sens powtarzać z porannego już teraz.
Botica - Wto 21 Lis, 2017 13:07

Nie ma sensu kupowac kredensu.
paninorris_ - Wto 21 Lis, 2017 13:10

Tak myślałam, ale jak trafiłam gdzieś na informacje, że na pewnym etapie ciąży test może zwariować i fałszywie negatywny wyjść, to straciłam wiarę w zdrowy rozsądek :D
Botica - Wto 21 Lis, 2017 13:33

Moze moze, w okolicach 3 trymestru, :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group