wiesz, czy zrobisz test, czy nie, sytuacji nie zmienisz, a mozesz miec mneij stresu, wiec nie wiem w czym problem
_________________ What would you do if you were not afraid?
waslak [Usunięty]
Wysłany: Czw 07 Lut, 2008 16:51
witam.
mam takie pytanie. jako ze jestem zielony w tym temacie a moja dziewczyna sie martwi i to dosc mocno. od 2 miesiecy bierze regularnie tabletki (yasmin), nie pali , nie pije, nie brala zadnych innych lekow w tym czasie , i w po pierwszym miesiacu dostala normalnie okresu, a teraz juz nie dostaje 4 dzien i martwi sie coraz bardziej , czy moze to byc cos zwiazane z ciaza ?
Spokojnie, krwawienie nie musi byc na poczatku przerwy, u mnie np. zaczyna sie 4-5 dnia, poa tym dzien ten moze sie zmieniac. To zaden powod do nerwow.
_________________ "Kobieta musi mówić żeby wiedziała co myśli."
waslak [Usunięty]
Wysłany: Czw 07 Lut, 2008 16:58
tak tez jej tlumacze (niby dorosla dziewczyna a ciezko wytlumaczyc ale rozumiem stres ), mi sie wlasnie wydaje ze organizm nie jest jescze przyzwyczajony do tabletek oi dlatego raz wczesniej raz pozniej jest okres , dzieki
Bestia [Usunięty]
Wysłany: Pon 03 Mar, 2008 20:46
ech ... dziewczyny - pomóżcie.
Byliśmy lekko na % i... ech nie zabespieczyliśmy sie ... wytrysk odbył się poza pochwą , nawet nie w jej okolicach ale powtórzyliśmy to po upływie nie więcej niż 20 min. myślicie że mogło coś tam zostac ? wiem ze plemnik ma krótka zywotnosc poza organizmem ale zawsze mogło soś zostac w kalaliku a przy podnieceniu z członka podczas stosunku tez ponoc wydobywa się jakis płyn... - to był środek cyklu....Joj zawsze byliśmy tacy ostrożni a tu ... chyba przezucę się na pigułki - jesli nie będzie za późno... mija miesiąc a ja czuję ból w piersiach , mam lekkie mdłości i wilczy apetyt - mam nadzieję że to tabletki (mam tarczycę i lekarz zmielił mi leki)...