Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Proszę o pomoc - tabletki antykoncepcyjne.

Poprzedni temat «» Następny temat
Proszę o pomoc - tabletki antykoncepcyjne.
Autor Wiadomość
Idunn 


Dołączyła: 01 Lip 2007
Posty: 721
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 23 Sty, 2015 10:41 


dobrze... dokończ brać czynne tabletki, pomomo faktu, że dostałaś krwawienia, później dobierz 4 tabletki placebo i od nowa rozpocznij branie nowego opakowania. Bierz zgodnie ze schematem. Czasami występują takie sytuacje jak krwawienie, które przychodzi wcześniej niż miało.

Jakbyś poczytała wątek, który dotyczy Twoich tabletek, to byś doskonale to wiedziała. Dodatkowo podobne sytuacje i co w ich przypadku robić są również opisane na forum. Wystarczy poszukać, to nie jest trudne :)
 
 
u3003 

Dołączyła: 16 Lip 2015
Posty: 2
Wysłany: Czw 16 Lip, 2015 09:07 


Hej dziewczyny!
Proszę Was o pomoc, bo chyba zaraz zwariuję. :)

Biorę tabletki sylvi 30 od początku czerwca, jednak najpierw musiałam brać je 5 dni, przerwa, potem 21 (z czego ten okres brania tabletek nie był antykoncepcyjny).
Miałam zacząć brać tabletki po 7 dniach przerwy, czyli wziąć ją 8 dnia. Jednak pomyliłam się. Wcześniejszy cykl brania tabletek skończyłam we wtorek, a następny (ten, który już ma być antykoncepcyjny) zaczęłam w następny wtorek.
Pytanie więc brzmi, czy po takiej pomyłce antykoncepcja została wprowadzona?

Dziękuję z góry za wszelką pomoc i przepraszam, jeśli namotałam. Strasznie się boję, że zepsułam sobie na cały miesiąc. Wiem, że teoretycznie można skracać sobie ten czas przerwy, jednak no boję się przez to, że to jest ten pierwszy cykl antykoncepcyjny.
 
 
magribi 

Dołączyła: 10 Lip 2007
Posty: 535
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw 16 Lip, 2015 09:09 


chyba dobrze wzięłaś. 7 dni przerwy oznacza, że jeśli kończysz we wtorek to w następny zaczynasz kolejne opakowanie.
 
 
Botica 


Wiek: 31
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 1254
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Czw 16 Lip, 2015 09:09 


u3003, Jesli dobrze zrozumialas wzielas we wtorek, a powinnas byla w srode? Skoro tak to wszytsko ok, nie ma problemu, przerwy mozna skrecac. Nie stresuj sie.
 
 
u3003 

Dołączyła: 16 Lip 2015
Posty: 2
Wysłany: Czw 16 Lip, 2015 09:14 


Napisane miałam, że mam wziąć 8 dnia.

Ale dziękuję dziewczyny za szybką odpowiedź :) Uspokoiłyście mnie trochę
 
 
antyana 

Dołączyła: 09 Paź 2015
Posty: 1
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: Pią 09 Paź, 2015 08:39 


jesli ktos ma podobny problem teraz to podpowiem aby brac dalej normalnie, czyli tak jak myslalas ;)
 
 
muszelkaaa 

Wiek: 24
Dołączyła: 07 Mar 2016
Posty: 4
  Wysłany: Pon 07 Mar, 2016 13:29 RIGEVIDON - proszę o pomoc


Witam mam taki problem w związku z antykoncepcją RIGEVIDON. Z pierwszym dniem krwawienia wzięłam pierwsza tabletkę, 5.02.2016! przestałam brać po trzeciej tabletce kiedy zaczęło kręcić mi się w głowie, okres trwał 9 dni to dziwne bo po sylvie 20 miałam normalne krwawienia 7 dniowe. Martwię się po już jest 7.03.2016 a ja nie mam ani kropli krwi, dodam ze po okresie kochałam się z facetem bez zabezpieczenia, a podobno nie mogę zajść w ciąże ponieważ mam torbiela i to o wielkości około 7cm, czy dostane okres czy to będzie dłuższa przerwa przez RIGEVIDON? przez jaki czas mogę nie dostać okresu ?
_________________
muszelkaaa
 
 
Botica 


Wiek: 31
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 1254
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Pon 07 Mar, 2016 13:34 


muszelkaaa, Kilka sprostowan.
1. Torbiel to nie prezerwatywa, niestety moze dojsc do zapolodnienia.
2. Seks po okresie to najlepszy czas na ciaze.
3. Zawroty glowy po tabletkach to niestety norma, podobnie jak srocenie / wydluzenie okresu.
4. 3 tabletki to nie duzo, ale mogly zawrocic w gospodarce hormonalnej. Mozesz czekac na okres tyle co zwykle, a mozesz czekac tygodniami. Jesli dojdziesz do 50 dni i zadnych objawow zblizajacej sie miesiaczki - idz do lekarza na wywolanie.
5. Zrob test jak najszybciej, bo spozniajacy okres moze zwiastowac ciaze. Wynik bedzie miarodajny.
 
 
muszelkaaa 

Wiek: 24
Dołączyła: 07 Mar 2016
Posty: 4
Wysłany: Pon 07 Mar, 2016 15:34 


A to DZIĘKUJĘ za odpowiedź, z testem jeszcze poczekam może po prostu to wpływ tych tabletek na mój organizm i okres się przesunie, pożyjemy, zobaczymy, ale przyznam że chciałabym mieć dzidzie :)
_________________
muszelkaaa
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1921
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon 07 Mar, 2016 15:43 


muszelkaaa, radzę załatwić wszystkie problemy ginekologiczne przed zajściem w ciążę, jesli chcesz, żeby wszystko było dobrze. No i szybko test, będziesz wiedziała na czym stoisz.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
muszelkaaa 

Wiek: 24
Dołączyła: 07 Mar 2016
Posty: 4
  Wysłany: Pią 11 Mar, 2016 12:47 Masakra :(


Kolejny dzień nie ma okresu, jedynie to więcej śluzu i męczy mnie zgaga szczególnie wieczorem gdy jem cokolwiek, piersi bola przy dotyku ale nie są nabrzmiale, już sama nie wiem, hmm jutro już chyba zrobię ten test wariuje.. Dodam że 3 marca dwa dni przed okresem miałam robione TK z kontrastem...
_________________
muszelkaaa
 
 
Finka 

Wiek: 30
Dołączyła: 20 Sie 2007
Posty: 1132
Wysłany: Pią 11 Mar, 2016 19:40 


muszelkaaa, zrób test i będziesz wszystko wiedzieć.
 
 
muszelkaaa 

Wiek: 24
Dołączyła: 07 Mar 2016
Posty: 4
  Wysłany: Sob 12 Mar, 2016 11:12 


Test negatywny to znaczy że to inna przyczyna.. :) może i to lepiej albo powtórzę gdy przez następne dni nie dostanę ;)
_________________
muszelkaaa
 
 
liska 


Wiek: 38
Dołączyła: 17 Cze 2008
Posty: 618
Skąd: Roten-town
Wysłany: Pon 31 Paź, 2016 12:59 


Dziewczyny, Liska zaczęła brać tabletki po kilkuletniej przewie :roll: Wiem, że zaczęłam brać w poniedziałek, dochodzę do końca listka, jakby nie patrzeć ostatnia wypada mi we worek.
Nie mam pojęcia, której zapomniałam, bo w międzyczasie ze dwa razy pomyliłam "kierunek" brania listka.
Teraz pytanie: Czy mogę być w ciąży????

Żartuję. 8)
Mam normalnie wziąć tą wtorkową, zrobić 7 dni przerwy i potem brać normalnie, ni?
_________________
It is sometimes an appropriate response to reality to go insane.
Philip K. Dick


www.shapshaptravel.com
 
 
Botica 


Wiek: 31
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 1254
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Pon 31 Paź, 2016 13:20 


:mrgreen: sorry, ze ci psuje wywod, ale nie zapomnialas jednej... :mrgreen: wiec wiesz, tescik, kop w dupe od meza i od pszyszlego miesiaca przypomnienie w tel.

Te dwie pozostale zostaw sobie na wszelki wypadek i zacznij od poniedzialku, :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10