Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Przesuwanie krwawienia, skracanie przerw

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesuwanie krwawienia, skracanie przerw
Autor Wiadomość
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1940
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon 27 Lip, 2015 17:36 


ciężko powiedzieć po takim namieszaniu. zakłada się, że przez pierwsze 3 opakowania mogą pojawiac się plamienia i to jest normalne. Czyli jak wezmiesz w pierwszy dzień okresu to może się on zatrzymać i zniknąć, albo trwać w postaci plamienia całe opakowanie. Może też być zupełnie normalny.

Dlatego to co zrobiłaś jest zupełnie bez sensu.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
liliba 

Dołączyła: 10 Lip 2015
Posty: 28
Wysłany: Pon 24 Sie, 2015 12:57 


Hej, chciałabym się was poradzić.
Biorę tabletki Microgynon 21. Dzisiaj powinnam rozpocząć 7 dniową przerwę i nie brać tabletki. Okres dostaję przeważnie 4 dnia przerwy. W sobotę jednak jadę na wakacje, a nie chciałabym mieć już wtedy krwawienia. Moje pytanie brzmi: czy lepiej zrobić sobie przerwę od dzisiaj i np. ją skrócić (zacząć brać tabletki np. w piątek, chociaż wydaje mi się, że krwawienie w tym przypadku potrwa i tak dłużej i nie skończy się w sobotę), czy wziąć tabletki z nowego opakowania już dzisiaj i nie robić przerwy? Jednak w tym drugim przypadku nie wiem, czy lepiej brać je przez dwa tygodnie i wtedy zrobić 7 dniową przerwę, czy wziąć już całe opakowanie do końca?
 
 
Finka 

Wiek: 30
Dołączyła: 20 Sie 2007
Posty: 1132
Wysłany: Pon 24 Sie, 2015 12:58 


liliba, oba sposoby są OK, możesz połączyć opakowania i z nowego wziąć tyle tabletek ile Ci pasuje.
 
 
liliba 

Dołączyła: 10 Lip 2015
Posty: 28
Wysłany: Pon 24 Sie, 2015 13:03 


Dziekuje za odpowiedz.
A w ktorym przypadku bardziej prawdopodobne sa plamienia przez przesuniecie?
I czy sa one regula?
 
 
Botica 


Wiek: 32
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 1254
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Pon 24 Sie, 2015 13:04 


liliba, Troche pozno sie obudzilas, bo ja bym na Twoim miejscu przerwala opakowanie kilka dni temu. Okres mialabys juz dzisiaj i jadac na wyjazd zaczelasbys nowe opakowanie. Moim zdaniem skracanie przerwy nie daje gwarancji, ze okres sie skroci. Najlpiej zacznij dzisiaj nowe opakowanie, dobierz tyle tabletek ile Ci wygodnie i zrob przerwe po powrocie. :)

Odsnosnie do plamien - niestety kazdy jest inny, jedni maja tak, inni inaczej. Ja przy polaczeniu na 200% mialabym plamienia, a jak bedzie u Ciebie to nie mam pojecia.
 
 
liliba 

Dołączyła: 10 Lip 2015
Posty: 28
Wysłany: Pon 24 Sie, 2015 14:10 


Kurcze, sama już nie wiem. Wiem, że trochę późno się obudziłam :D Chyba jednak zrobię sobie teraz te przerwę, a jedynie skrócę ją o dzień czy dwa, wtedy raczej uniknę plamień, a jeden dzień krwawienia końcowego na wyjeździe mnie nie zbawi :D w każdym razie dziękuję za odpowiedzi :)
 
 
liliba 

Dołączyła: 10 Lip 2015
Posty: 28
Wysłany: Sob 07 Maj, 2016 09:15 


Hej! Chcę się was poradzić. W tamtym tygodniu ostatnia tabletkę microgynon 21 powinnam wziąć w piątek, ale miałam niekompletne opakowanie i nie miałam recepty na nowe, więc wzięłam o jedną tabletkę mniej i piątek był już pierwszym dniem przerwy. Wczoraj doszło do stosunku, podczas którego wzięłam pierwsza tabletkę nowego opakowania. Tu pojawia się moje pytanie: czy ta tabletka już mnie chronila (chociaż jeszcze pewnie nie zdążyła wchlonac) i czy byłam bezpieczna, bo z tego co czytałam tabletki chronią też w trakcie przerwy, ale nie wiem czy tak samo jest jeśli wzięłam jedna tabletkę mniej?
 
 
Botica 


Wiek: 32
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 1254
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Sob 07 Maj, 2016 09:32 


liliba, wszystko okay, tabletki cie chronią, bylas zabezpieczona. Stosunek byl w piątek, czyli w pierwszy dzien nowego opakowania.





[edit:poprawiłam ort. Guzik :) ]
Ostatnio zmieniony przez Guzik Sob 07 Maj, 2016 10:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1940
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob 07 Maj, 2016 10:05 


liliba, opakowanie można skracać o kilka dni, nie ma to wpływu na zabezpieczenie, po prostu przerwa nie może być dłuższa niż 7 dni. Wszystko zrobiłaś dobrze.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
liliba 

Dołączyła: 10 Lip 2015
Posty: 28
Wysłany: Sob 07 Maj, 2016 10:41 


Dziękuję za pomoc! :)
 
 
piotr090980 


Wiek: 33
Dołączyła: 15 Maj 2016
Posty: 3
Wysłany: Wto 17 Maj, 2016 15:47 


a czy to jest normalne, że jak biorę nuvaring drugi pod rząd (bez przerwy), to bolą mnie piersi ? przez cały okres brania drugiego krązka ? nie umiem ich dotknać,a niedlugo zbliża mi się wyjazd i też nie chcę dostać okresu :( :(
 
 
Botica 


Wiek: 32
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 1254
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Sro 18 Maj, 2016 10:55 


piotr090980, moim zdaniem zupelna norma.
 
 
bumbum 

Dołączyła: 23 Paź 2008
Posty: 23
Wysłany: Czw 14 Lip, 2016 12:31 


czesc dziewczyny! :)
biore tabletki lusine od ladnych kilku lat, w zwiazku z tym, ze w niedziele wyjezdzam na wakacje i nie chcialam miec w tym czasie krwawienia, postanowilam polaczyc dwa opakowania. jednak w pierwszym dniu nowego opakowana (wczoraj) pojawilo sie lekkie krwawenie (bez bolu brzucha, zadnych objawow, normalnie krwawienia dostaje w 3 dniu przerwy). stad, powinnam dalej kontynuowac drugie opakowanie, czy zrobic przerwe teraz i wziac pierwsza tabletke za 7 dni?
wiem, ze troche sie spinam, ale zapytam dla swietego spokoju: przez ostatni tydzien mialam problemy z jelitami i pilam rano siemie lniane, po jakiejsc godzinie dwoch bralam tabletke, czy to moglo miec jakikolwiek wplyw na wchlanianie tabletki i stad to wczesniejsze krwawienie?
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1940
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw 14 Lip, 2016 15:06 


bumbum napisał/a:
przez ostatni tydzien mialam problemy z jelitami i pilam rano siemie lniane, po jakiejsc godzinie dwoch bralam tabletke, czy to moglo miec jakikolwiek wplyw na wchlanianie tabletki
bumbum, jesli nie miałas biegunki, to nie powinno mieć znaczenia.

Plamienie może niestety się utrzymac, ale możesz kontynuować branie pigułek przez dowolny czas - jesli plamienie jest dla Cienie mniej uciążliwe, niż krwawienie.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
bumbum 

Dołączyła: 23 Paź 2008
Posty: 23
Wysłany: Czw 14 Lip, 2016 19:17 


oprocz bolu brzucha, nic mi wiecej nie dolegalo.. dzieki za odpowiedz!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13