Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

sok z grejpfruta

Poprzedni temat «» Następny temat
sok z grejpfruta
Autor Wiadomość
Rosemary 


Wiek: 31
Dołączyła: 28 Lis 2005
Posty: 682
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Wto 31 Sty, 2006 13:29 sok z grejpfruta


Villemcia napisał/a:

5.Uwazaj na sok z grejpfruta-moze na nie zle wplywac

Nurtuje mnie to pytanie już od jakiegoś czasu. Ze względu na to, że sok z grejpfruta osłabia działanie pigułek od 4 miesięcy w ogóle go nie piję. A strasznie lubię ten sok i ostatnio zauważyłam, że mi go brakuje ;] Jak to jest - w ogóle nie pić? czy np. dwie szklanki dziennie nic nie zrobią?

- - - - - - - /post scalony/ - - - - - - - - - - -

Justyce napisał/a:
dwie szklanki dziennie to za duzo..... bo tu chodzi o regularne picie soku z grejpfruta. owoc ten zawiera substancje, ktora moze wplywac na dzialanie roznych lekow. raz na tydzien na pewno nie zaszkodzi. ale czesto - tutaj trzeba sie wstrzymac.

A szkoda. Właśnie mi chodziło o regularne picie, ech. Dzięki za odpowiedź. Dalej będę patrzeć z utęsknieniem na półkę z sokiem grejpfrutowym ;]

_________________
Zła wypowiedź? To tylko skróty myślowe!

Misja: K.S.I.Ą.Ż.K.A. - recenzje, opinie, newsy || Biżu-biżu || Fotografia
 
 
Didoczek 


Wiek: 29
Dołączyła: 23 Kwi 2005
Posty: 366
Skąd: Kraina mlekiem i miodem płynąca
Wysłany: Wto 31 Sty, 2006 14:09 


ewentualnie mozesz sie napic troche w przerwie-wtedy nie ma co oslabiac bo nie bierzesz tabletek :)
_________________




nie kocha sie za coś lecz pomimo
 
 
amisu 

Wiek: 30
Dołączyła: 01 Maj 2005
Posty: 920
Wysłany: Wto 31 Sty, 2006 14:50 


hm, a jak to jest z 4-godzinnym odstepem miedzy braniem pigulki a piciem soku g? nie ma znaczenia? tzn. w ogole nie mozna go pic?
_________________
What would you do if you were not afraid?
 
 
Villemcia 

Wiek: 31
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 422
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 31 Sty, 2006 15:26 


Paulina napisał/a:
hm, a jak to jest z 4-godzinnym odstepem miedzy braniem pigulki a piciem soku g? nie ma znaczenia? tzn. w ogole nie mozna go pic?

mozna przeciez Justyce juz napisala ze z jedna szklanka na tydzien nie powinna zaszkodzi..
byle by pis sok min.4h po wzieciu tabletki lub ze 4h przed wzieciem jej...
 
 
Rosemary 


Wiek: 31
Dołączyła: 28 Lis 2005
Posty: 682
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Wto 31 Sty, 2006 18:59 


Didoczek napisał/a:
ewentualnie mozesz sie napic troche w przerwie-wtedy nie ma co oslabiac bo nie bierzesz tabletek


To jest wyjście ;] bo na szklankę na tydzień to szkoda kupować, a i tylko rozbudzanie smaku. Bardzo lubię sok grejpfrutowy ;]
_________________
Zła wypowiedź? To tylko skróty myślowe!

Misja: K.S.I.Ą.Ż.K.A. - recenzje, opinie, newsy || Biżu-biżu || Fotografia
 
 
promyczek
[Usunięty]

Wysłany: Wto 31 Sty, 2006 19:31 


A ja pijąc dzisiaj kolejną herbate z cytryną zastanawiałam sie ile witaminy c jest w cytrynie :) i czy herbata z cytryna 3 razy dziennie moze miec wplyw?? Nie ma jak to bycie przezornym i zeschizowanym :D
 
 
Juliette 


Wiek: 28
Dołączyła: 27 Kwi 2005
Posty: 238
Skąd: Erfurt
Wysłany: Wto 31 Sty, 2006 19:43 


promyczek napisał/a:
A ja pijąc dzisiaj kolejną herbate z cytryną zastanawiałam sie ile witaminy c jest w cytrynie


jak byłam ostatnio u mojej lekarki rodzinnej, i powiedzialam ze przy przeziebieniu pije duzo herbaty z cytryna zeby sie wzmocni powiedziala mi ze cytryna pozornie nie ma wcale az tak duzo witaminy c i jesli chce zaopatrzyc moj organizm w jakas porządna dawke to lepiej ,żebym jadła kiwi niż sama cytryna i cytryna....
Wiec wszystko wskazuje na to ze obaw ze strony cytryny w dawkach do herbaty byc nie powinno.
_________________
" Niech żyją szaleńcy. Nieprzystosowani. Buntownicy. Możecie ich cytować, nie zgadzać się z nimi, gloryfikować ich lub oczerniać. Nie możecie tylko jednego: ignorować ich. Ponieważ to oni są motorem zmian. Oni popyjachą naprzód ludzkość. I choć wielu uzna ich za wariatów, my dostrzeżemy w nich geniuszy. Ponieważ tylko ludzie wystarczająco szaleni, by przypuszczać, że mogą zmieniać świat, naprawdę go zmieniają".
 
 
Villemcia 

Wiek: 31
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 422
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 31 Sty, 2006 19:45 


bardziej bogate w wit. C jest kiwi czy porzeczki niz -pomarancze czy cytryny...
wiec spokojnie nie panikowac przy nich :)
 
 
eklerka 

Wiek: 30
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 340
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 31 Sty, 2006 19:49 


Villemcia napisał/a:
bardziej bogate w wit. C jest kiwi czy porzeczki niz -pomarancze czy cytryny.


tia,i teraz sie zaczna posty "czy mozna jesc kiwi przy tabletkach?" ;)
_________________
 
 
asiek 

Wiek: 28
Dołączyła: 26 Kwi 2005
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 31 Sty, 2006 20:51 


to juz sie boje lata > porzeczki, kiwi, inne owoce ... :P
 
 
Rosemary 


Wiek: 31
Dołączyła: 28 Lis 2005
Posty: 682
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Wto 31 Sty, 2006 21:19 


A tam, bez paniki, justy chyba gdzies pisała, że tej wit. C musi być bardzo dużo. 1000 mg za jednym razem to spora dawka.
A ja za chwilę ide do sklepu po sok grejpfr. bo mam przerwe i zamierzam z tego skorzystac :>
_________________
Zła wypowiedź? To tylko skróty myślowe!

Misja: K.S.I.Ą.Ż.K.A. - recenzje, opinie, newsy || Biżu-biżu || Fotografia
 
 
Justyce 


Wiek: 31
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1489
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Wto 31 Sty, 2006 22:22 


promyczek napisał/a:
pijąc dzisiaj kolejną herbate z cytryną

abstrahujac juz zupelnie od witaminy C, chcialabym zaznaczyc, ze picie herbaty czarnej z cytryna jest bardzo niezdrowe, poniewaz wytraca sie wtedy jakis zwiazek aluminium, co jest bardzo szkodliwe dla organizmu. nie wyssalam sobie tego z palca, nie sciemniam, a sposobem na to, zeby nie rezygnowac z dodawania cytrynki do herbaty jest dodawanie cytryny pozniej, gdy herbata nieco juz przestygnie (bedzie miala temp. ponizej 70*C)...
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
Justyce 


Wiek: 31
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1489
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Sro 01 Lut, 2006 01:26 


kurka, wlasnie nie pamietam gdzie, mozliwe, ze to od kogos uslyszalam, jak wyszlo tak przy okazji w rozmowie, w kazdym razie wiadomosc jest na pewno niezmyslona.
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
promyczek
[Usunięty]

Wysłany: Sro 01 Lut, 2006 19:27 


A tak wracajac do tematu. Ja w sumie nie ubostwiam soku grejpfrutowego, ale myslalam ze tylko popijac tabletki nim nie mozna a nie pic w ogole.
 
 
sweet_girl
[Usunięty]

Wysłany: Czw 09 Lut, 2006 00:58 


a ja tam sie nie przejmuje i jem co popadnie...:)ale soku z grejpfruta nie pije akurat bo zabardzo wcale nie przepadam no i tez słyszałam ze osłabia działanie tableteczek....

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  
Marzenia | Wiedźmaty Kociołek | dzikOń | Bydgoszcz

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
odwiedziny z innych stronstatystyki dzienne
Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl




Popularne tagi
krwawienie podczas ciąży  smecta  nuva ring  boli brzuch  alkohol  bluzgator  tabletki antykoncepcyjne yasmine  yasminelle plamienie  suplementy diety  lacidofil  seks do końca tabletki  ból jajnika  bromelina  ospa wietrzna  czy można być w ciąży i mieć okres  7 dniowa przerwa po drugim opakowaniu  antinal  kiedy pierwsza tabletka  długość przyjmowania  quick view po 6  odstawieniu  przerwa pomiędzy opakowaniami  błonnik w tabletkach a tabletki antykoncepcyjne  pigulka  fervex  archiwum  pms  Botica  7 dni po zabezpieczenie  biegunka w czasie przerwy  primolut  grypa zoladkowa  zincas  pominięta tabletka w drugim tygodniu  cyfrowy  krwawnik  Postinor Duo  zapomnialam tabletki i byl seks  żel plemnikobójczy  czy a angli jest harmonet  novial  interakcja  pominięte  ZAMIAST KRWAWIENIA PLAMIENIE  przedłużenie  yvonne  anty  glukoza  yaz antykoncepcja  cilest naraya  osłąbiają tabletki  mirena a leki  plamienia przy cileście  cytologia  bóle  odstawienie  ciągłe krwawienie  przerwy w tabletkach  antyperspirant  dumox  prezerwatywa sposób  durex play  pominięta kiedy test  ginjal  zel  migreny  karoten  w łodzi  pozna  ciąża a triquilar  kupy  begunka  dupa  marihuana  7dniowa+przerwa  wykresy npr  leki na o  ketanol  tabletek meridia  tabletki anty i antybiotyk  globulki dopochwowe  drugi okres  gles  xefo  za ciasna  kalendarzyk  flucofast  większy biust  stosunek przerywany w plodne  okres po zapłodnieniu  5+zamiast+i  levonelle  miód  tabletki niepełnoletnia  sulfasalazyna  osłabienie tabletek  20 dnia przerwa  yaz wymioty  pierwszy raz  wpływ tabletek na cerę 
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 19