Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Stosunek z wytryskiem w pochwie

Poprzedni temat «» Następny temat
Stosunek z wytryskiem w pochwie
Autor Wiadomość
zarzyczka1 

Dołączyła: 22 Lip 2016
Posty: 15
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: Pią 22 Lip, 2016 17:24 Stosunek z wytryskiem w pochwie


Wiem, że moje pytania będą może naiwne, ale dopiero zaczynam życie seksualne, poza tym jestem niestety panikarą. :)

Otóż drugie opakowanie tabletek microgynon przyjmowałam bez pomyłek. W trakcie wzięłąm inne leki, ale dwóch ginekologów stwierdziło, że nie mają wpływu na antykoncepcję. Zrobiłam przerwę i krwawienie wystąpiło. Skróciłam je do 5 dni i 6 wzięłam tabletkę z 3 opakowania. Drugiego dnia brania tabletek, rano były jeszcze oznaki krwawienia z odstawienia kochałam się z partnerem, który doszedł we mnie. Jako, że to moje początki wolę, żeby tego nie robił, ale stało się.

Pytanie pierwsze: Czy byłam wtedy prawidłowo zabezpieczona?

Później był jeszcze dwa stosunki, oba tylko po kilka pchnięć z jego strony potem się wycofał i ja kończyłam ręką. Zaznaczam, że jeszcze długo było do wytrysku.

Z tych zbliżeń prawdopodobieństwo ciąży jest raczej niewielkie, prawda?

Po 12 dniach od pierwszego zbliżenia zrobiłam betę hcg z krwi - ujemna, a po 15 dniach test o czułości 10 uml - również ujemny.

Jakie są szansę na ciążę? Jeszcze trzy dni brania tabletek i znowu przerwa. Nie wiem dlaczego, ale bardzo się boję. Może to dziwne, ale to po prostu moje początki i jest jak jest.

I jeszcze jedno pytanie
Czy jeśli skróciłam przerwę to to krwawienie powinno pojawić się wcześniej, czy nie ma reguły?
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1940
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią 22 Lip, 2016 18:08 


zarzyczka1, jeśli brałaś pigułki prawidłowo, to nie bój się ciąży, od pierwszej tabletki możesz odbywać pełne stosunki.
zarzyczka1 napisał/a:
Czy jeśli skróciłam przerwę to to krwawienie powinno pojawić się wcześniej, czy nie ma reguły?

nie ma reguły.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
Finka 

Wiek: 30
Dołączyła: 20 Sie 2007
Posty: 1132
Wysłany: Pią 22 Lip, 2016 19:37 


zarzyczka1 napisał/a:
Czy jeśli skróciłam przerwę to to krwawienie powinno pojawić się wcześniej, czy nie ma reguły?

Nie ma reguły, powinno pojawić się w przerwie - może to być 2, a może być i 7 dzień, jest też OK jeśli - zakładając, że tabletki brałaś prawidłowo - że krwawienie się nie pojawi i to też będzie OK. Generalnie - wszystko OK :) wiem, że na początku może trudno się przemóc, ale spokojnie możecie kochać się do końca, bo po to bierzesz tabletki, a poza tym - stosunek przerywany i tak przed ciążą nie zabezpiecza :) łykaj regularnie piguły i korzystajcie.
 
 
magribi 

Dołączyła: 10 Lip 2007
Posty: 538
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią 22 Lip, 2016 19:45 


Jak napisały dziewczyny, jeśli prawidłowo przyjmowałaś tabletki na musisz obawiać się ciąży. Za to z takim podejściem grozi Tobie nerwica. Jesteś zabezpieczona, pogódź się z tym i nie stresuj :mrgreen:
 
 
zarzyczka1 

Dołączyła: 22 Lip 2016
Posty: 15
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: Sob 23 Lip, 2016 05:20 


Generalnie to ja to rozsądkowo wiem, ale sama doszukuję się nieprawidłowości.
Przez ostatnie dwa opakowania miałam już lekkie plamienia przy ostatnich tabletkach, a teraz nic. W pochwie bardzo sucho i zero śluzu.
Z drugiej strony może to organizm dobrze toleruje pigułki i trzyma cykl tak jak powinien i brak plamień jest dobrą oznaką?

A jeszcze o testach. Beta i nawet zwykły powinny dać już jakiś wynik te 12 dni po (beta) i 15 dni po zwykły test? prawda?

Dziękuję Wam za wszystkie odpowiedzi.
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1940
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob 23 Lip, 2016 06:38 


zarzyczka1, dobrze rozumiem, że to Twoje początki? Przez pierwsze 3 opakowania plamienia nie są niczym dziwnym, organizm się oswaja z pigułkami. Moga sie dziać różne dziwne rzeczy.

Testy już były miarodajne, ale nie możesz wpadać w taką panikę...
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
zarzyczka1 

Dołączyła: 22 Lip 2016
Posty: 15
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: Sob 23 Lip, 2016 08:06 


Dobrze rozumiesz :)

Wiem, że plamienia są normalne, teraz martwi mnie brak plamień, bo myślę, że coś jest nie tak.

Wiem, że muszę się uspokoić bo inaczej to wszystko nie ma sensu, ale niestety mam zdiagnozowaną nerwicę lękową i ona zawsze znajdzie sobie jakiś powód do odezwania się.

A, że ciążą nie wchodzi w grę to tym bardziej daje o sobie znać.

Dziękuję za zrozumienie.
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1940
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob 23 Lip, 2016 08:23 


to nie u nas chyba musisz szukać pomocy w takim razie ;) nie ważne ile razy dostaniesz odpowiedź, ze wszystko jest okej.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
zarzyczka1 

Dołączyła: 22 Lip 2016
Posty: 15
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: Pon 25 Lip, 2016 14:49 


Przepraszam, że jeszcze raz zawracam Wam głowę. Dzisiaj od rana miałam plamienia i teraz one ustały. Wzięłam krótko przed ustaniem ostatnią tabletkę.

Od jutra 7 dni przerwy.

Tak sobie myślę, czy to mogły być takie plamienia przed okresowe?

teraz z kolei znowu sucho i nic, ale przecież okres też nie jest z jednakową intensywnością cały czas.

Przepraszam, że was tak męczę. Planuję wybrać się do lekarza, żeby go dokładnie o wszystko wypytać.

I jeszcze jedno. Wiem, że przerywany stosunek nie chroni przed ciążą, ale w połączeniu z pigułkami dawał mi większe poczucie spokoju i gdyby nie ten jeden wytrysk w środku pewnie nie martwiłabym się tak bardzo.

Ale generalnie przy takim stosunku, pigułkach i wytrysku naprawdę długo po wyjęciu penisa z pochwy to szanse na ciążę są naprawdę niewielkie?
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1940
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon 25 Lip, 2016 15:09 


zarzyczka1, jesli jesteś na początku brania, to plamienia moga sie pojawiac po prostu, bez zadnego schematu.


Jesli prawidłowo przyjmujeszcz pigułki, to jesteś zabezpieczona, a stosunek przerywany nie chroni przed ciążą, więc to nie ma znaczenia. Szkodzi tylko przyjemności z seksu i przed niczym nie zabezpiecza.

Zastanów sie, czy jestes gotowa na seks, skoro tak panikujesz.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
zarzyczka1 

Dołączyła: 22 Lip 2016
Posty: 15
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: Pią 29 Lip, 2016 07:48 


Krwawienie z odstawienia przyszło. :)

Dziękuję dziewczyny za wsparcie.
 
 
liliba 

Dołączyła: 10 Lip 2015
Posty: 28
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2017 08:00 


Dziewczyny, mam pytanie.
Biorę tabletki od 3 lat. Zawsze jednak z chłopakiem wolelismy nie kończyć w środku. Przedwczoraj (po wzięcia mojej pierwszej tabletki z nowego opakowania) się przelamalismy i od tego czasu trochę się stresujemy :P tabletki zawsze biorę prawidłowo, czasem przesune wzięcie o max godzinę, nie brałam w ostatnim czasie żadnych leków, nie wymiotowalam. Dzisiaj rano pojawiło się u mnie lekkie brązowe plamienie (mam tak czasem na początku opakowania po okresie) ale tyle już naczytalam się o krwawieniu imntemplacyjnym, że sobie zaczęłam wkreccam, że to to :( Jak myślicie, mam się czego obawiać?
 
 
Mimu 

Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 239
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2017 08:13 


liliba, ja bym się nie martwiła. jak sama piszesz:

liliba napisał/a:
tabletki zawsze biorę prawidłowo, czasem przesune wzięcie o max godzinę, nie brałam w ostatnim czasie żadnych leków, nie wymiotowalam.

i że czasem miewasz plamienia na pocżątku opakowania po okresie. nie tak łatwo zajść w ciążę przy prawidłowo stosowanych tabletkach antykoncepcyjnych... ;)
 
 
liliba 

Dołączyła: 10 Lip 2015
Posty: 28
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2017 08:26 


Też mi się tak wydaje, ale stres jednak jest. Tym bardziej, że naczytalam się o tym krwawieniu.
 
 
Mimu 

Dołączyła: 10 Mar 2008
Posty: 239
Wysłany: Wto 04 Kwi, 2017 08:38 


liliba, z tego co wiem, do krwawienia implementacyjnego dochodzi w momencie zagniedzenia sie zarodka, czyli około siedmiu ( od 6 do 12 dni) od zaplodnienia. Dodatkowo, krwawienie implementacyjne trwa maks 3 dni. odpusc sobie ten stres :) i zrob test w odpowiednim czasie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 10