Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Triquilar

Poprzedni temat «» Następny temat
Triquilar
Autor Wiadomość
Lady Makbet 


Wiek: 30
Dołączyła: 22 Kwi 2008
Posty: 198
Wysłany: Czw 08 Sty, 2009 15:56 


7 dni przerwy to 7 dni przerwy!Tabletkę bierze się 8 dnia po 7 dniach przerwy.
_________________
To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.
 
 
Izabela Błąkała
[Usunięty]

Wysłany: Czw 08 Sty, 2009 15:58 


Witam. Jestem nowa na tym forum, ale chciałabym zdobyc i podzielic się informacjami na temat triquilqru, który biorę już od 14-tu lat. Tak, tak. :) Biorę go systematycznie, przestrzegam przerw (żadnej nie ominęłam i maksymalne opóźnienie - 3 godz.) i czuję sie po nim świetnie. Skończył się Zespół Napięcia Przedmiesiączkowego, który praktycznie rządził moim życiem. Zostały jedynie migrenowe bóle głowy, nasilające się jedynie po bardzo stresujących miesiącach. Bywają takie miesiące, że nawet bóle głowy nie występują. Odnośnie tycia: raz tyłam, raz chudłam, było to spowodowane ( u mnie ) raczej stresem niż zatrzymywaniem wody w organiźmie, ponieważ faktem jest też, że proszki antykoncepcyjne zwiększają również uczucie łaknienia. Trzeba o tym pamiętac.
Pozdrawiam
 
 
Asiaa20
[Usunięty]

Wysłany: Czw 08 Sty, 2009 18:08 


A powiedzcie mi jak to jest z tym solarium? Słyszałam,że jak się bierze trójfazowe,to nie ma przeciwskazań. Czy tak jest? Bo ja osobiście chodzę na solarium.
 
 
foxy
[Usunięty]

Wysłany: Czw 08 Sty, 2009 18:38 


Asiaa20,
http://www.antyforum.pl/viewtopic.php?t=4042
http://www.antyforum.pl/viewtopic.php?t=1393
 
 
Asiaa20
[Usunięty]

Wysłany: Pią 09 Sty, 2009 09:10 


Chadalusia dzięki za linki :)

Zaczęłam brać już drugie opakowanie tabletek. Moja gin powiedziała,że zaczynają one działać po 2 tygodniach od brania pierwszego opakowania. Czy tak jest? Mi sie zawsze wydawało,że potrzeba z miesiąc,a tu raptem 2 tygodnie.

Jak wziąłam pierwsze opakowanie,to na początku kiepsko się czułam.,ale później było już dobrze. A jak zaczęłam brać drugie,to wszystko od nowa-nudności,bóle brzucha i piersi mam większe (dużo większe,napuchnięte) i w ogóle teraz jakoś spuchłam :shock: W tamtym miesiącu tak nie puchłam. Nie przytyłam nic,a wyglądam jak balonik :shock:
 
 
stotka 


Dołączyła: 29 Cze 2008
Posty: 271
Wysłany: Pią 09 Sty, 2009 16:17 


Asiaa20, a ulotke czytalas?
jest w niej wyraznie napisane, ze zabezpieczenie jest od PIERWSZEJ tabletki (jezeli wezmie sie ja w dniu krwawienia), a to twoje puchnięcie, tycie i inne cuda, to po prostu skutki uboczne.
ulotka się kłania ;)
_________________
welcome to our world, we are the wasted youth and we are the future too.
 
 
Izabela Błąkała
[Usunięty]

Wysłany: Pią 09 Sty, 2009 20:34 


Ja chodzę na solarium i nie zauważyłam żadnych zmian. Moim zdaniem negatywna reakcja na solarium jest sprawą indywidualną. Robię tak, jak powiedziała mi moja pani ginekolog: wszystko jest dla ludzi w umiarkowanej ilości. :D
 
 
Justyce 


Wiek: 34
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1584
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Sob 10 Sty, 2009 15:18 


Izabela Błąkała napisał/a:
Moim zdaniem negatywna reakcja na solarium jest sprawą indywidualną.

To może i Twoim zdaniem tak jest, co nie zmienia faktu, że stosowanie antykoncepcji hormonalnej zwiększa wrażliwość skóry na słońce.
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
agucha
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Sty, 2009 00:19 


Hej biorę te tabletki od ponad miesiaca, schudłam nawet 2 kilo, ale to moze dlatego ze balam sie przytyc i jem regularnie bez slodyczy nie objadajac sie. Skutkow ubocznych nie bylo, poza swedzeniem skory co trwa od paru dni. Zwiększyło mi sie libido i zniknął kiepski nastrój, który miewałam przed tabletkami. Zobaczymy co będzie dalej. Najbardziej boje sie powiększenia cellulitu, a jak wasze doświadczenie w tym temacie? Rzeczywiście pojawia się to świństwo?
 
 
Justyce 


Wiek: 34
Dołączyła: 22 Kwi 2005
Posty: 1584
Skąd: wszechświat równoległy
Wysłany: Nie 11 Sty, 2009 11:24 


No niestety, zdarza się, że cellulit się pojawia i jest dość trudny do zwalczenia.. tak samo jak dodatkowe kilogramy, które nabrało się przy zażywaniu pigułek. Głównie dlatego, że estrogeny mogą powodować zatrzymanie wody w organizmie..
_________________
If I had been born twins, they would have hated each other.

-----------------------------------------

 
 
Anne 


Dołączyła: 19 Wrz 2008
Posty: 85
Skąd: Piekło
Wysłany: Nie 11 Sty, 2009 12:22 


Gdy zaczynałam brać Triquilar (zmiana z Harmonetu) jednoczesnie zaczęłam brać Mirzaten (tu z kolei zmiana po Levironie), zaczęłam tyć i cellulit się zrobił okropny. Waga wzrosła o ponad 8kg, w pierszym miesiącu o 4kg. Moja ginekolog stwierdziła, że zmainy wagi się zdarzają, ale nie aż takie, i prawdopodobnie jest to wina drugich tabletek. Po zmianie Mirzatenu waga sama zaczeła spadać, a cellulit też jakiś mniejszy niż wcześniej.
Wyszło na to, że w moim przypadku Triquilar nie ma jakiegoś większego wpływu na wagę, a lepiej sprawdzić, czy przyczyną nie jest inny lek, którego się używa.
_________________
Kobieta nikczemna, wiarołomna, podła, by zwodzić zrodzona tworem jest szatana...
 
 
agucha
[Usunięty]

Wysłany: Nie 11 Sty, 2009 15:19 


Ja akurat nie zażywam innych leków poza anty, więc waga nie powinna skakać. Zaskoczyło mnie jednak to, że piersi w ciągu miesiąca są powiększone jak prze miesiączką gdy nie brałam tabletek, a liczyłam jednak na inny efekt, bo niestety odczuwam ból i mam obsesję, że mam w środku pełno guzów, guzków i nie wiadomo jakich rzeczy. Ciężki ten los kobiety. Ostatnio gin zaproponował mi spiralę, coby nie obciążać tabletkami wątroby. Ta metoda kojarzyła mi się zawsze z mężatkami po porodach. A tu pannie na wydaniu ktoś proponuje:)Pzdr wszystkich
 
 
mary
[Usunięty]

Wysłany: Czw 29 Sty, 2009 12:48 


Ja stosowałam Triquilar przez prawie rok i nie mogę na niego narzekać. Waga w normie, libido też na poziomie ;) no i przede wszystkim dobre samopoczucie.
Niestety miesiąc temu moja neurolog kazała mi totalnie odstawić hormony, no a ja kupiłam na zapas 2 opakowania i teraz nie mam co z tym zrobić... :/
Wcześniej brałam Novynette, ale nie trzymały mi cyklu.
 
 
Anne 


Dołączyła: 19 Wrz 2008
Posty: 85
Skąd: Piekło
Wysłany: Czw 20 Sie, 2009 21:53 


Dziewczyny, co się stanie, jak zwymiotuję tabletkę z 2 fazy, a nie mam niestety opakowania dodatkowego by dobrać nową? Czy jeśli rano wezmę już z 3 fazy i 2 faza zostanie o jeden dzień skrócona, czy będę zabezpieczona (12h zachowane)? Czy skrócenie jakiejkolwiek z faz ma wpływ?
_________________
Kobieta nikczemna, wiarołomna, podła, by zwodzić zrodzona tworem jest szatana...
 
 
Asqa
[Usunięty]

Wysłany: Sro 02 Gru, 2009 00:46 


Cześć wszystkim. Jestem tu nowa.
Mam do was pytanko - ostatnio zapomniałam zapytać mojego gina - jak wygląda sytuacja z braniem triquilar i alkoholem? Na internecie pisze, że może dochodzić do interakcji. Czy ma ktoś więcej informacji na ten temat? Np. czy spożywanie alkoholu wpływa na zabezpieczenie tylko tego dnia w którym się go brało czy w jakimś dłuższym czasie? (zastanawia mnie to, że przy innych tabletkach raczej się ta informacja nie pojawia, no i sama nie miałam jakichś problemów z obniżeniem działania jak brałam microgynom 21 czy yasminelle. Zmienność może być wywołana różnicami w ilościach hormonów)
W ulotce anglojęzycznej znalazłam nawet informacje o tym że kofeina ma wpływ :P

Z góry dzięki za odpowiedź o alkoholu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,24 sekundy. Zapytań do SQL: 10