Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Wypadanie włosów jako skutek uboczny/odstawienie tabletek

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Guzik
Wto 25 Lip, 2017 09:46
Wypadanie włosów jako skutek uboczny/odstawienie tabletek
Autor Wiadomość
rossihfy 

Wiek: 19
Dołączyła: 23 Lip 2017
Posty: 7
Ostrzeżeń:
 1/3/6
  Wysłany: Nie 23 Lip, 2017 10:14 Wypadanie włosów jako skutek uboczny/odstawienie tabletek


Od dwóch miesięcy biorę tabletki Vines ( gestoden (60 mikrogramów) i etynyloestradiol (15 mikrogramów)). Pierwszy miesiąc zszedł całkiem w porządku, podczas drugiego włosy zaczęły mi lecieć jak szalone w okolicach lini czoło-włosy, przedziałek przerzedzony no i zakola... podczas, gdy zawsze miałam bardzo gęste włosy. Poszłam do oani ginekolog, kazała poczekać do 3 opakowań "bo może to przejściowe". Poczekałam tydzień, ale przerażona znowu do niej pobiegłam i kazała mi odstawić tabletki na 2 miesiące. Więc za 4 dni kończę opakowanie. Zrobiłam mały research w internecie i z tego co się dowiedziałam to gestoden może w niewielkim stopni wpływać na receptory androgenowe (możliwe, że to właśnie to powoduje u mnie te wypadanie). Kiedyś brałam vibin mini przez pół roku, zawiera on Drospirenon (wyczytałam, że jest to hormon antyandrogenny) wtedy włosy miałam cudne, grube i gęste, nie wypadały w ogóle. Teraz mam pytanie, które bardzi mnie martwi od kilku dni: czy jeśli odstawię te tabletki to problem wypadania włosów się unormuje? Jeśli nie będę dostarczać tego gestodenu to przestaną mi wypadać włosy? Czy raczej wiąże się to już z wiecznymi problemami włosowymi? :( ((( Błagam o odpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez Guzik Wto 25 Lip, 2017 09:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1940
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie 23 Lip, 2017 12:09 


rossihfy, jeśli przyczyną były pigułki, to wypadanie powinno się zatrzymać.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
rossihfy 

Wiek: 19
Dołączyła: 23 Lip 2017
Posty: 7
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017 10:01 Odstawienie tabletek przed końcem opakowania


Biorę tabletki 24+4, wczoraj o 21 wzięłam tabletkę, ale muszę odstawić opakowanie z powodu skutków ubocznych i stąd moje pytanie: zostały mi jeszcze 3 tabletki z hormonami i 4 placebo, czy jeśli w ciągu ostatniego tygodnia miałam jeden "pełny stosunek" to czy mogę odstawić te opakowanie bez brania tych 3 ostatnich tabletek czy lepiej wziąć już całe opakowanie do końca, bo istnieje jakieś ryzyko ciąży?
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1940
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon 24 Lip, 2017 12:22 


rossihfy, możesz odstwić od razu.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
rossihfy 

Wiek: 19
Dołączyła: 23 Lip 2017
Posty: 7
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: Wto 25 Lip, 2017 09:29 Jak działa odstawienie tabletek


chcialam sie dowiedziec jak to dziala, bo nie do konca rozumiem. czy jesli biore tabletki 24+4 i chce je przerwac przy 22 tabletce (23, 24 juz nie wezme) to czy jestem chroniona do tej 22 tabletki? czy to jakos zmniejsza skutecznosc? jesli stosunek sie odbyl podczas tabletek 15-21 to czy jesli moja ostatnia tabletka bedzie 22, istnieje jakies ryzyko? czy ktos moglby mi to wytlumaczyc? :wink:
 
 
Botica 


Wiek: 32
Dołączyła: 19 Cze 2009
Posty: 1254
Skąd: Zwrotnik Raka
Wysłany: Wto 25 Lip, 2017 09:31 


Moim zdaniem jestes chroniona do ostatniej wzietej tabletki pod warunkiem, ze wzielas przynajmniej 16 tabletek aktywnych pod rzad. Czyli tak - do 22 tabletki bedziesz zabezpieczona.
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1940
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto 25 Lip, 2017 09:44 


rossihfy, nie zakładaj kolejnych tematów z tym samym pytaniem...
Wystarczy jeden wątek - połączyłam je.
Jest tak,jak napisała Botica.
Ilość pigułek w cyklu jest umowna i ma być podobna do naturalnego cyklu, dlatego to jest 28 dni, ale mozna tą ilość zwiększać lub zmniejszać. Minimalna ilość pigułek to 16,jest sie zabezpieczonym do ostatniej połkniętej pigułki - po niej stosunki są ryzykowne.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
natalenka 

Dołączyła: 04 Maj 2009
Posty: 533
Wysłany: Wto 25 Lip, 2017 22:42 


Również zostały mi one ostatnio przepisane, po zejsciu z NR.
Daj znać czy wypadanie się umiarkowalo!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 18