Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Yasminelle

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Justyce
Nie 26 Gru, 2010 23:01
Yasminelle
Autor Wiadomość
Aguu 


Wiek: 30
Dołączyła: 29 Wrz 2006
Posty: 694
Skąd: Oxford
Wysłany: Wto 17 Cze, 2008 08:42 


Działają.
Każdy organizm reaguje inaczej, jedni mają plamienia, inni nudności, inni i to i to a inni nic.

_________________
 
 
magribi 

Dołączyła: 10 Lip 2007
Posty: 403
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto 17 Cze, 2008 09:23 


majlenka napisał/a:
Dziewczyny mam jeszcze jedno pytanie. większość z Was pisze, że miała plamienie podczas brania tabsletek, ja takiego plamienia nie miałam i okres pojawił mi sie normalny, może troszke mniej obfity. czy to znaczy, że te tabletki na mnie nie działają skoro organizm wsumie nic nie reagował??

gdyby istniała możliwość, że tabletki by na jednych działały na innych nie chyba lekarz musiałby Cie o tym poinformować.
Jeśli prawidłowo zażywasz tab jesteś zabezpieczona :)
 
 
majlenka
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Cze, 2008 10:56 


czy to , że miała lekkie rozwolnienie w godzinach ranny prze pare dni przy łykaniu tabletek o 22 może obniżyć działanie tabletek?
 
 
Aguu 


Wiek: 30
Dołączyła: 29 Wrz 2006
Posty: 694
Skąd: Oxford
Wysłany: Wto 17 Cze, 2008 11:05 


Nie.
_________________
 
 
magribi 

Dołączyła: 10 Lip 2007
Posty: 403
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto 17 Cze, 2008 11:05 


22-23; 23-23; 24-01;, 01-02...
1 2 3 4...
proszę, poczytaj trochę - ulotka, forum...
 
 
kinkazu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Cze, 2008 07:04 


Hej, to znowu ja i moje problemy z cerą. Zaczynam 3 opakowanie Yasminelle. Krosty znikają na rzecz pojawienia się mnóstwa wągrów - takiej kaszki na dekolcie i plecach. Czy uważacie to za dobry objaw - pryszcze zmierzają ku końcowi, czy wręcz przeciwnie - cera dalej popaprana? Czy któraś z was miała taki przebieg trądziku sposodowanego yasminelle i czy skończyło się zmianą tabletek?
 
 
foxy
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Cze, 2008 11:09 


kinkazu, ja bym poczekala, co bedzie dalej.
Mialam tak przy novynette, straszny wysyp pryszczy na plecach, normalnie tragedia- same biale krosty, potem wagry... Tez zastanawialam sie na zmiana tabletek, ale zaczelam brac bratek w tabletkach i wszystko przeszlo. Sprobuj moze z bratkiem.
 
 
hope88 


Wiek: 26
Dołączyła: 18 Sty 2008
Posty: 426
Wysłany: Czw 19 Cze, 2008 11:19 


przeczekaj jeszcze to opakowanie może sie wszystko unormuje ja przy novynette podobnie jak chadalusia miałam problemy tyle ze z wysypem na twarzy później sie uspokoiło
 
 
olka1986
[Usunięty]

Wysłany: Pią 20 Cze, 2008 16:03 


czy ktoś może mi coś powiedzieć na ten tema biorę tabletki yasminelle już ponad rok zawsze wszystko było ze mną dobrze czasami od czasu do czasu jedynie powiła sie jakaś taka ciemniejsza wydzielina brązowawa ale to tylko jeden dzięń i koniec. a teraz to co sie dzieje to wogole nie wiem co to ma oznaczać najpierw od jakichś dwóch miesięcy krwawiłam po samym stosunku i tak było za każdym razem ale potem następnego dnia to ustawało nawet w ciągu poru godzin. ale teraz od 3 dni normalnie krwawię i to już nawet nie miałam stosunku najpierwej wydzielina ta była tylko taka brązowawa ale teraz dzisiaj już czwartego dnia jest to normalne krew, boli mnie brzuch i wgole czuje sie tak jakbym miała normalny okres ciągle biorę tabletki a przerwę mam zacząć dopiero od następnego czwartku właśnie na okres;( nie wiem co mam robić to znaczy cholernie boje sie ze to może być ciąża nawet oprócz zaniku okresu nie wiem jakie są inne objawy ciąży ;((( ostatnio okres miałam normalnie ale już jestem tak zdenerwowana ze nie wiem co mam myśleć boje sie iść kupić test ciążowy;(((
 
 
hope88 


Wiek: 26
Dołączyła: 18 Sty 2008
Posty: 426
Wysłany: Pią 20 Cze, 2008 17:36 


skoro wcześniej już plamiłaś na brązowo (mimo brania od raku tabletek) to powinnaś była skonsultować to z lekarzem. teraz udaj sie do niego jak najszybciej. nikt niestety nie wywróży co to może być
 
 
foxy
[Usunięty]

Wysłany: Sob 21 Cze, 2008 11:36 


olka1986, plamienia sie zdarzaja, jednak jezeli pojawiaja sie one czesto i trwaja dlugo, to warto to skonsultowac z lekarzem. Szanse na ciaze sa nikle, jezeli prawidlowo bralas tabletki i uwazalas na leki, biegunke, wymioty etc...
olka1986 napisał/a:
boje sie iść kupić test ciążowy;(((

dlaczego ? przeciez to nie zaden powod do wstydu. idziesz do apteki i kupujesz i po sprawie.
 
 
hope88 


Wiek: 26
Dołączyła: 18 Sty 2008
Posty: 426
Wysłany: Sob 21 Cze, 2008 12:35 


olka1986 mnie kiedyś też było wstyd iść po test (co prawda byłam raz) ale nie mogłam się przełamać. uważałam ze to straszny wstyd i ogóle. a gdy już poszłam to pani w aptece gdy go sprzedawała to nawet na mnie nie spojrzała.
dla nich to codzienność sprzedawanie testów więc głowa do góry
 
 
aga
[Usunięty]

Wysłany: Sob 21 Cze, 2008 12:51 


plamienie po stosunku moze byc objawem nadzerki, ja tak mialam, czasem nawet baaardzo obfite....
 
 
kinkazu
[Usunięty]

Wysłany: Nie 22 Cze, 2008 08:47 


No nie mogę! Nie mogę, nie mogę nie mogę! Już cieszyłam się, że pryszcze zmierzają ku końcowi, aż tu wczoraj poszłam na impreze i dzisiaj rano obudziłam się z jakimiś pięcioma dorodnymi krostami na karku i tuż przy pupie. chyba oszaleję. Kochane forumowiczki, idę w piątek do gina. to będzie jakaś 14 tabletka z opakowania i chyba poproszę panią doktor o Yasmin. Przy Yasminie pryszczy nie było, a tu lato w pełni, za miesiąc jadę do PAryża, chcę być piękna, nie chcę pryszczy! Pryszczom na Wieży Eiffla mówię nie! Już mi trochę odwala, ale dłużej nie wyrobię. Chyba Yasminelle są dla mnie za słabe bo okresy przy nich są długie i obfite. przez ostatni i pierwszy tydzień cyklu cera się poprawia, a przez 2 środkowe pogarsza. I to z dnia na dzień!
 
 
karolka 


Dołączyła: 15 Sty 2007
Posty: 466
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie 22 Cze, 2008 09:13 


kinkazu, ale spróbowałaś Bratku w tabletkach, bo chadalusia i hope 88 - miały problem taki sam - jak Twój i stosowały bratek, aż w końcu objawy ustąpiły. Niestety każdy organizm jest inny.

Ja przy novenette miałam ten sam problem, a zmiana na yasmin nie pomogła. Dopiero leczenie przez dermatologa pomogło, ale ile się namęczyłam to moje, więc świetnie rozumiem Twoje nastawienie do tego.

Jeśli chcesz, zmień - ale nie możesz się nastawiać, że zmiana tabletek wszystko załatwi od zaraz.

Jeśli nie będzie lepiej, wybierz się koniecznie do dermatologa.

_________________
Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pobije doświadczeniem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  
Marzenia | Wiedźmaty Kociołek | dzikOń | Bydgoszcz

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
odwiedziny z innych stronstatystyki dzienne
Nakarm głodne dziecko - wejdź na stronę www.Pajacyk.pl




Popularne tagi
swędzenie pieczenie  escapelle okres  yasminell  wpływ antybiotyków  bioparox  escapelle temperatura  zakrzep  tabletki  bytom  trisiston  badania przed przepisaniem tabletek antykoncepcyjnych  dwie tabletki naraz  tabletki anty alkohol  zgubiłam opakowanie  sok grejfrutowy  wyniki cytologii  stimea  sex+z+psem  gdzie kupić  usg piersi  jursa zbigniew  tabletek meridia  przekłuta  zapomniałam tabletke  opuchniete oczy  ciprofloxacin  odstawienie przed ciążą  desogestrel  yuzpe  Durex a okres  antykoncepcja a zdrowie  sperma wargi  rosna piersi  owłosienie  przeciwgrzybi*  interakcje z innymi lekami  neo  brązowa wydzielina  postinor tabletki antykoncepcyjne  clindamycin  przedwczesne plamienie  po odstawieniu qlairy  KRAWAWIENIE  pantoprazol  nobaxin  przerwa+7+dniowa+w+tabletkach  debridat  antyforum  wysokie tsh 6,62  odstawienie  pominięcie tabletki a seks  plamienie a stres  ewcia238  estazolam  tabletka postkoitalna  antybiotyk działanie wstecz  risug  plamienie przy tabletkach  swędzenie  zwymiotowałam tabletkę  patentex oval ie  yasmin zinnat antybiotyk  weneryczne  gyno femidazol  seks przerwa  Cerazette dla palaczek  novynette AND yasminelle  plemników  jedzenie  temperatura a dni płodne  nowe opakowanie novynette  metoda yuzpe  bmi  mini  emileczka  cola  logest włosy  przedłużona  krwawienie podczas brania tabletek  analiza wykresu  miasto:Poznan  POZIOM HCG  maści  antydepresant  seroxat  depo provera  powiększenie biustu  bol jajników a tabletki  mleko  okres po odstawieniu tabletek  microgynon21  wcześniej  słoneczko  zomiren  goraczka  Hello  bioprazol  okres a ciąża  cerazette stosowanie  olfen 
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 20