Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Zapomniana tabletka - tu pytamy

Poprzedni temat «» Następny temat
Zapomniana tabletka - tu pytamy
Autor Wiadomość
Linka 

Wiek: 32
Dołączyła: 08 Sie 2008
Posty: 933
Skąd: Gnarnia
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 15:04 


Niee....... bierz normalnie tak jak brałaś do tej pory...skończ opakowanie.... zrób przerwę ..... albo możesz jej nie robić - to twoja decyzja - żadnych wskazań czy przeciwwskazań do tego nie ma......
 
 
Szczęściara 

Wiek: 27
Dołączyła: 15 Kwi 2008
Posty: 900
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 15:11 


Ej, jak zapomniałaś 18. tabletki, to to jest trzeci tydzień. Ja bym nie robiła przerwy, jeśli już wzięłaś tę tabletkę.
 
 
Nir
[Usunięty]

Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 15:21 


Tak, tylko to moje pierwsze opakowanie i nie chcę sobie robić większego bałaganu, niż już mam z krwawieniem i bólem brzucha od kilku dni.
 
 
Linka 

Wiek: 32
Dołączyła: 08 Sie 2008
Posty: 933
Skąd: Gnarnia
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 15:23 


Zakręciłam się, to jest trzeci tydzień ....od kiedy 18 tabletka to drugi tydzień brania..... :roll:
Nir, zrób jak radzi Szczęściara, i tak już namotałaś zapominając tabletki. Nic ci nie będzie ;)
 
 
Szczęściara 

Wiek: 27
Dołączyła: 15 Kwi 2008
Posty: 900
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011 15:59 


Nir, jeśli nie zależy Ci na działaniu antykoncepcji, to jasne - możesz przerwę zrobić. Ale jeśli jest to dla Ciebie ważne, to nie rób przerwy. Mogę Cię zapewnić, że nie umrzesz od połączenia dwóch opakowań. ;)
 
 
andziaaa1987
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Maj, 2011 23:47 


Zapomniałam 4 tabletki z opakowania (wczoraj, 20.00), zorientowałam się 2 godziny po tym, kiedy powinnam wziąć 5 (dzisiaj, 22.00). Wzięłam 2 na raz. Po 2 tabletce (piątek) z opakowania kochałam się bez dodatkowego zabezpieczenia. Na tabletkę "po" po 1 jest chyba już za późno (minęły prawie 72h), a po 2 gdzie ja znajdę ginekologa w święto państwowe. Czy mam się czego obawiać? Co robić?
 
 
amisu 

Wiek: 34
Dołączyła: 01 Maj 2005
Posty: 1010
Wysłany: Pon 02 Maj, 2011 23:53 


Ryzyko niestety jest, ale teraz już niewiele możesz zrobić oprócz tego, żeby zabezpieczać się przy kolejnych stosunkach.
_________________
What would you do if you were not afraid?
 
 
andziaaa1987
[Usunięty]

Wysłany: Wto 03 Maj, 2011 00:06 


Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Jeszcze jedno. Po ilu dniach ewentualnie powinnam zrobić test?
 
 
Guzik 


Wiek: 33
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 2000
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto 03 Maj, 2011 07:37 


http://www.antyforum.pl/testy-ciazowe-vt6483.htm
Cytat:
Średnio po dwóch tygodniach trwania ciąży, jego stężenie w moczu jest wystarczające, by móc stwierdzić ciążę na podstawie testu.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
pokico
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Maj, 2011 10:30 


Hej,
zapewne mam powód do niepokoju
brałam tabletki regularnie, ale na przełomie 1/2 tygodnia tabletka została przyjęta, ale później w okresie krótszym niż 4 godziny nastąpiły wymioty.
Byłam w stanie bardziej nietrzeźwym(i źle mi z tego powodu bardzo..), nie pomyślałam o wzięciu kolejnej tabletki jak najszybciej, i przyjęłam o normalnej porze następnego dnia.
Od czasu przyjęcia tej feralnej tabletki a wymiotami nastąpił stosunek.
od 3 dni mam plamienia/krwawienie śródcykliczne, boli mnie jak przy okresie. Od feralnej talbetki do teraz- minęło 7 dni. Do końca opakowania jeszcze trochę.
Na test, aby go zrobić jak rozumiem z postów mam poczekać jeszcze 7 dni ?
I czy takie plamienie może się długo utrzymywać... przejmuje się tym, ponieważ pierwszy raz zdarzyło mi się tak 'nie ogarniać' i narobiłam głupot, których nawet nie pamiętam...

pozdrawiam, miłej niedzieli
 
 
Guzik 


Wiek: 33
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 2000
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie 08 Maj, 2011 10:34 


pokico napisał/a:
I czy takie plamienie może się długo utrzymywać...

zapewne do końca opakowania.
od dawna bierzesz tabletki?

ogólnie sytuacja niebezpieczna i zrób test.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
pokico
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Maj, 2011 10:44 


nie, to jest moje pierwsze opakowanie tabletek. Wiem, jak cała sytuacja wygląda... heh. ale z tym testem może jeszcze poczekam do tych 14 dni
 
 
Guzik 


Wiek: 33
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 2000
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie 08 Maj, 2011 10:54 


w takim układzie plamienie może nie być związana z zapomnieniem.
organizm przystosowuje sie do pigułek mniej-więcej przez 3 "cykle", plamienie może trwać nawet tyle...
ja np. jak zaczęłam brać tabletki to plamienie pojawiło się 9 dnia i skończyło dopiero z kolejnym opakowaniem.

rozważ porę przyjmowania tabletek - tak, żeby o nich nie zapominać, ale i nie ryzykować, ze znów po imprezie będziesz miała takie przygody.

a test - no tak, 14 dni po stosunku.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
ar_mal91
[Usunięty]

Wysłany: Nie 08 Maj, 2011 11:50 


Witam.
Mam ogromny problem i pytanie.

Stosuję tabletki od roku regularnie. Ostatnio zapomniałam tabletki w pierwszym tygodniu brania (4dzień). Zorientowałam się o tym dopiero po 4 dniach i uzupełniłam tę tabletkę w 8dzień, biorąc razem 2 tabletki. W tygodniu poprzedzającym nie miały miejsce stosunki. Ale za to miały w 2. i 6. dniu(dwa dni po zapomnianej tabletce i jeszcze nie uzupełnionej).
Z ulotki wynika, że istnieje ryzyko zajścia w ciąże jeżeli stosunki odbyły się w tygodniu poprzedzającym. Te miejsca nie miały. Jednak co jeżeli tabletka została uzupełniona dopiero po 4 dniach? Zaznaczam, że pozostałe były brane cały czas regularnie. Po prostu zapomniałam w ten jeden konkretny dzień, gdyż byłam poza domem i myślałam, że wzięłam, a niestety zorientowałam się i uzupełniłam po 4 dniach. Z ulotki wynika, że po zapomnieniu należy przez tydzień stosować dodatkową antykoncepcję. Jednak nie wiedziałam, że tabletka została pominięta i w 6dzień miał miejsce stosunek, a tabletka była uzupełniona dopiero w 8.dniu. Czy istnieje ryzyko zajścia w ciążę i z tego stosunku?

Bardzo proszę o odpowiedź...
 
 
Linka 

Wiek: 32
Dołączyła: 08 Sie 2008
Posty: 933
Skąd: Gnarnia
Wysłany: Nie 08 Maj, 2011 12:05 


Generalnie mogłaś sobie już darować uzupełnianie tej tabletki po 4 dniach. No i każdy niezabezpieczony stosunek który miał miejsce tydzień przed i tydzień po zapomnianej tabletce może prowadzić do ciąży.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11