Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Zmiana pigułek

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana pigułek
Autor Wiadomość
heidhr
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Sty, 2008 22:00 


Wiedziemka, tu masz mega dużo wypowiedzi dziewczyn stosujących mirenę http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3156276 :) no i po polsku ;)
 
 
Wiedziemka
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008 22:26 


dziękuję serdecznie za pomoc :)
cieszę się, że mogą nie zaniknąć miesiaczki - na początku pewnie bym szalała z niepewności, a tak zawsze jest nadzieja, że widomy znak braku ciąży będzie
łoho, faktycznie kopalnia wiedzy
 
 
magda5555555
[Usunięty]

Wysłany: Wto 17 Cze, 2008 20:21 


ja bulam dzis u ginekologa i zaprpopnowala mi mirene a nie rodzilam jeszcze i chyba sie zdecyduje :wink:

[ Dodano: Wto 17 Cze, 2008 20:22 ]
co o tym myslecie ? ma to jakas nierodka z forum?
 
 
Stokrotka28
[Usunięty]

  Wysłany: Pią 20 Cze, 2008 20:36 


Witajcie.
Od prawie 2 lat biorę cilest i wszystko byłoby dobrze gdyby nie spadek libido. Zastanawiałam się nad zmianą metody anty i dlatego mam pytanko. Czy któraś z was które macie mirenę zauważyłyście zmianę popędu i ile mirena kosztuje? Bardzo dziękuję za odpowiedź. :)
 
 
Pati 


Dołączyła: 25 Kwi 2005
Posty: 712
Skąd: :P
Wysłany: Pią 20 Cze, 2008 23:38 


Mirena tez moze powodowac spadek libido. Wszystko to indywidualna reakcja organizmu, tak jak przy tabletkach.
_________________

 
 
Wiedziemka
[Usunięty]

Wysłany: Pon 30 Cze, 2008 13:34 


mam Mirenę i libido mi skoczyło w górę, ale Pati ma rację, nawet na ulotce jest, ze libido może się zmniejszyć, ale według mojego lekarza nie ma sie czym martwić, bo wszystko sie normuje po najdalej kilku miesiącach stosowania
 
 
szafir
[Usunięty]

Wysłany: Wto 28 Paź, 2008 17:27 z novynette na yasminelle


hej dziewczyny. pomożcie.
lekarz zmienił mi tabletki z novynette na yasminelle. poczatkowo nie mialam robic 7 dniowej przerwy po zażyciu ostatniej tab. novynette, tylko zażyc pierwsza yasminelle w pierwszy dzień pojawienia się krwawienia z odstawienia. wszystko byloby w porządku, dgyby nie to, że miałam 2 tygodnie temu krioterapię i obecnie plamię i boli mnie podbrzusze tak jak przy miesiączce. trudno byloby okreslic mi pierwszy dzień krwawienia, więc lekarz postanowil nie robic zadnej przerwy i dzis wzięlam pierwsza tabletke yasminelle. problem jest taki, ze ja juz czuje zbliżajacy sie okres. bola mnie piersi i brzuch, nie wiem, czy jednak nie powinnam zrobić tej przerwy? czy slusznie wziełam ta pierwszą tabletke boję sie teraz, ze sobie nabroje w organizmie i wszystko sie rozreguluje....
 
 
Pati 


Dołączyła: 25 Kwi 2005
Posty: 712
Skąd: :P
Wysłany: Wto 28 Paź, 2008 19:03 


Wszystko jest OK. Przy takiej zmianie wszystkie metody brania nowych pigułek są prawidłowe, czyli możesz wziąć od razu bez robienia przerwy, możesz wziąć pierwszego dnia krwawienia lub możesz wziąć po przerwie tak jakbyś brała stare pigułki.
_________________

 
 
wrzosowata 


Wiek: 29
Dołączyła: 16 Lis 2008
Posty: 127
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw 22 Sty, 2009 00:24 


A ze słabych na słabe i z mocnych na mocne ? ;)
_________________
 
 
misiakowa
[Usunięty]

Wysłany: Czw 22 Sty, 2009 03:20 


Masło jest maślane...
Tak swoją drogą to jestem ciekawa takiej zmiany, jak wrzosowata, napisałaś ;)
Zademonstruj :P
 
 
Patka Emka 


Wiek: 28
Dołączyła: 21 Kwi 2007
Posty: 304
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 22 Sty, 2009 09:19 


chyba ma na mysli z 0.2ee na 0.2ee i z 0.3ee na 0.3ee
ale to jest to samo czyli wariant 2gi:
Wiedźma napisał/a:
- bez przerwy
- 1 dnia krwawienia
- po 7 dniowej przerwie
_________________
Homo sum; humani nihil a me alienum puto.
 
 
asiek 

Wiek: 32
Dołączyła: 26 Kwi 2005
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 22 Sty, 2009 14:06 


w przypadku zmiany tabletek o takim samym stezeniu estrogenu mozna spokojnie zrobic 7 dniowa przerwe i bedzie ok
albo nie robic przerwy, alebo gdy wystapi krwawienie
 
 
wrzosowata 


Wiek: 29
Dołączyła: 16 Lis 2008
Posty: 127
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob 31 Sty, 2009 16:47 


Wiecie, to miał być dowcip sytuacyjny/niepotrzebne się czepianie ale nie spojrzałam na datę posta :roll:
Przepraszam ;)
Ale tak, chodziło mi o przejście z np. 0,02 ee na 0,02 (np. mercilon na yasminelle).
_________________
 
 
GlowGirl_23
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Mar, 2009 18:29 


a zmiana pory dnia przyjmowania, np. wieczor na rano? wlasnie chcialabym to zrobic ale nie jestem pewna jak..
 
 
magdusia 

Wiek: 31
Dołączyła: 15 Sty 2007
Posty: 309
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pon 16 Mar, 2009 18:31 


po przerwie zmieniasz porę dnia i już.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 12