Antyforum
dla wszystkich, którzy wiedzą, skąd się biorą dzieci i wiedzą, co robić, by się nie brały ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Drodzy użytkownicy! FAQ, regulamin, spis tematów i szukajka nie gryzą!! Zachęcamy do korzystania :)
 wyniki jako: posty, tematy

Zmiana pigułek

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana pigułek
Autor Wiadomość
Zielona 


Wiek: 29
Dołączyła: 24 Kwi 2007
Posty: 1294
Skąd: Olesno/Kraków
Wysłany: Sob 20 Gru, 2014 08:18 


Wiem, ze i tak moze być, ale fajnie by bylo sobie nie fundować świadomie :D Dzięki Guzik, tak zrobię.
_________________
"Kobieta musi mówić żeby wiedziała co myśli."
 
 
sensnonsensu 

Wiek: 23
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 03 Lut, 2015 23:48 


Witam
Szukałam, aczkolwiek nie mogę znaleźć. Brałam Belarę, a teraz lekarz przepisał mi Microgynon 21 i nie powiedział co zrobić. I tu moje pytanie:jak zrobić, by było najbezpieczniej? Dokończyć Belarę, klasycznie 7 dni przerwy i zacząć brać Microgynon, czy dokończyć Belarę i następnego dnia już wziąć nowe tabletki? I jeszcze jedno: jak wybiorę tą drugą opcje to oznacza, że nie będę miała krwawienia? Z góry dziękuję :)
 
 
sensnonsensu 

Wiek: 23
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 04 Lut, 2015 00:22 


A mogę wziąć je bez przerwy? Bo jakoś ciężko mi określić kiedy zaczyna się krwawienie. Raz jest od razu, raz jeden dzień plamienia, przerwa i zaczyna się normalne krwawienie. I jeżeli wezmę je bez przerwy to mam się jakoś dodatkowo zabezpieczać? :)
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1921
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro 04 Lut, 2015 00:28 


Tak, możesz bez przerwy i tak będzie bardzo bezpiecznie.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
sensnonsensu 

Wiek: 23
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 04 Lut, 2015 00:29 


Dziękuję za bardzo szybką odpowiedź. Spokojnej nocy. :)
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1921
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro 04 Lut, 2015 00:34 


Skasowałam niechcący poprzedni post,
Ogólnie to kazda opcja jest dobra, 7 dniową przerwę też możesz zrobić, bo masz tą sama dawkę EE. A jak się nie jest pewnym, to pierwszy dzień krwawienia jest zawsze ok :)
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
dreamy 


Wiek: 25
Dołączyła: 15 Maj 2013
Posty: 100
Wysłany: Pią 13 Mar, 2015 13:28 


zmieniam Novynette na Angilettę. w ulotce jest napisane, że mam nie robić przerwy, ale wolałabym nie robić takiego szału.. czy mogę zrobić normalną przerwę i dopiero po 7 dniach wziąć 1 tabletkę Angiletta?
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1921
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią 13 Mar, 2015 19:33 


dreamy, tak, są mocniejsze.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
Del 

Dołączyła: 14 Mar 2015
Posty: 1
Wysłany: Sob 14 Mar, 2015 17:30 


Witam,

to i ja poproszę o pomoc
Od dłuższego czasu biorę YAZ. Dziś Pani w aptece powiedziała mi że ma tańszy odpowiednik (a ja taki zgredek na to poszłam), więc wzięłam Yasminelle. Tylko że w domu zobaczyłam że owszem ten sam skład, ale yaz ma tabletek 24+4, a yasminelle 21+7.
I teraz mam pytanie skończyłam już YAZ, dziś mam drugi dzień przerwy,więc czy mogę dokończyć 4 dniową przerwę, potem zacząć brać te nieszczęsne yasminelle 21 tabletek i zrobić przerwę i z pokorą wrócić do yazu? Tylko pytanie jak długa przerwa miedzy yasminelle a powrotem yazu 4 czy 7 dni? Czy bezpieczniejsze byłoby połączenie opakowania yasminelle i yazu?
 
 
mamadwojki 

Dołączyła: 22 Paź 2011
Posty: 7
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015 21:15 


Bardzo proszę o pomoc.
Zmieniam Dionelle (odpowiednik Jeanine) czyli
ethinylestradiolum + dienogestum
0,03 mg + 2 mg

na Lesine czyli
drospierenonum + ethinylestradiolum
3 mg + 0,03 mg


Dionelle będę brała do końca opakowania i czy potem można zachować ciągłość antykoncepcji? Jak najlepiej?
 
 
Guzik 


Wiek: 32
Dołączyła: 09 Paź 2006
Posty: 1921
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015 21:53 


każda opcja jest dobra, możesz zrobić przerwę, może zacząć pierwszego dnia krwawienia, lub nie robić przerwy wcale.
_________________
/Nic odkrywczego nie powiem - po prostu wiem, że nic nie jest takie, jak nam się wydaje, a niektóre sądy na własny temat mogą się okazać nieprawdziwe./
 
 
czarnula 

Dołączyła: 03 Mar 2007
Posty: 89
Wysłany: Czw 04 Cze, 2015 22:20 


Tylko nie krzyczcie! Otóż jakiś czas temu pisałam o plamieniach na novynette, ostatecznie jednak nie zmieniłam, bo przy kolejnych opakowaniach sytuacja się nie powtórzyła- aż do teraz. Jestem przy 14 tabletce i już od 2 dni plamię. No i moje pytanie- czy przy tych plamieniach zabezpieczenie jest? Tak sobie kminię, bo niby cyklu nie trzymają :roll:
_________________
Kiedyś kupię nóż i powyżynam wszystkich wkoło...
 
 
magribi 

Dołączyła: 10 Lip 2007
Posty: 535
Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw 04 Cze, 2015 22:56 


Przy prawidłowym stosowaniu tabletek tzn kiedy plamienia nie wynikają z niezażycia pigułki zabezpieczenie działa. Podczas przerwy też jesteś przecież zabezpieczona. Natomiast sam fakt plamień skonsultowałabym z lekarzem.
 
 
czarnula 

Dołączyła: 03 Mar 2007
Posty: 89
Wysłany: Czw 04 Cze, 2015 23:05 


No teraz to już na pewno zmienię. Pigułki brałam prawidłowo, ale ta nutka niepewności była. Dziękuję za odpowiedź :)
_________________
Kiedyś kupię nóż i powyżynam wszystkich wkoło...
 
 
sensnonsensu 

Wiek: 23
Dołączyła: 24 Cze 2014
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 06 Cze, 2015 00:52 


Witam,
Wiem, że wątek był wałkowany wiele razy, aczkolwiek każda historia jest trochę inna. Otóż mam problem. Cztery miesiące temu zmieniłam tabl. z Belary na Microgynon 21. Ogólnie wszystko spoko. Czuje się o wiele lepiej, ale męczy mnie jeden fakt. W tamtym miesiącu przy 10 tabletce zaczęłam plamić. Plamienie trwało, aż do krwawienia z odstawienia. Po krwawieniu było ok. I teraz jakoś przy 17 tabletce znowu pojawiło się plamienie, które czasami zmienia się w lekkie krwawienie i ból jak przy okresie. Ostatnio zmieniłam pracę, czy to może mieć jakiś wpływ na to? Ogólnie na tabl. reaguje rewelacyjnie i nie chciałabym ich zmieniać. Żadnej nie pominęłam, ani nie miałam sensacji żołądkowych. Każdy mówi, że plamienia nie mają wpływu na efekt antykoncepcyjny, a mój lekarz powiedział, że tak. Co można zrobić w takiej sytuacji? :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 10